0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЦИФРОВІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ТА ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ У МАРКЕТИНГУ І ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ (ID:533338)

Тип роботи: стаття
Сторінок: 5
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Останні події, пов'язані з пандемією, призвели до значних зрушень у глобальному економічному середовищі. У таких ситуаціях багато компаній можуть вирішити залишитися на місці та спробувати захистити свої позиції в умовах статус – кво («повернення до вихідного стану»). Однак такий підхід може залишити компанії під загрозою зриву, оскільки ті компанії, які відстають у своїх цифрових подорожах, можуть частіше піддаватися тиску конкуренції. Тому зараз, як ніколи, компаніям важливіше зосередитись на інноваціях у наявних/нових продуктах та послугах та побудувати нові бізнес-моделі, щоб вони могли процвітати у швидкозмінному економічному середовищі. Руйнівні зміни не повинні відбуватися шляхом наявних бізнес - моделей. Завдяки технологіям Індустрії 4.0 організації можуть оптимізувати поточні процеси, а також розробляти нові стратегії з акцентом на інновації. Сьогодні ми живемо у зв’язаному суспільстві, яке максимально використовує технології.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ключові технології Індустрії 4.0, які трансформують бізнес. Четверта промислова революція або Індустрія 4.0 у розпалі. Згідно з Salesforce, це деякі технології, які слід інтегрувати у свою ділову діяльність, щоб бути більш цінними та змінити спосіб взаємодії з клієнтами. Штучний інтелект (ШІ): шлях до забуття про нудний робочий процес. ШІ використовують з усіх боків, починаючи від отримання інформації про історію ваших продажів і закінчуючи прогнозуванням поведінки клієнтів у майбутньому. Тим більше якщо зрозуміло переваги поєднання штучного інтелекту з поточним програмним забезпеченням CRM. За допомогою CRM на базі штучного інтелекту, такого як Einstein Salesforce та Zia від Zoho CRM, легко навчитися з минулих рішень та історичних моделей, щоб набрати найкращі позиції для продажів. Також, можна збільшити залучення клієнтів, оскільки ця технологія допомагає отримати емоційне уявлення під час циклу продажів.