0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА із дисципліни «Міжнародна торгівля» на тему: «Аналіз торгово-економічного розвитку Франції» (ID:837869)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 29
Рік виконання: 2022
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .................................................................................................................. 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКЕТРИСТИКА ФРАНЦІЇ ЯК СУБ’ЄКТА МІЖНАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА ......................................................... 5 1.1. Геополітичне положення .............................................................................. 5 1.2. Основні макроекономічні показники країни .............................................. 6 1.3. Динаміка показників зовнішньої торгівлі ................................................... 8 РОЗДІЛ 2. РОЗРАХУНОК ТА АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ КРАЇНИ В ОБРАНІЙ ГАЛУЗІ, ФОРМУВАННЯ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ .................................................................... 13 2.1. Основні показники та тенденції розвитку фармацевтики ....................... 13 2.2. Визначення міжнародної конкурентоспроможності фармацевтичної галузі .................................................................................................................... 15 2.3. Формування торгівельної пропозиції – формування пропозиції для продажу товару за кордон із визначенням основних кількісних характеристик ..................................................................................................... 17 РОЗДІЛ 3. ЗАКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО ТОРГІВЕЛЬНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО З ІНШОЮ КРАЇНОЮ – ТОРГОВИМ ПАРТНЕРЕОМ ................................................................................................. 20 3.1. Основні положення заключення договору ............................................... 20 3.3. Підведення підсумків переговорів............................................................. 24 ВИСНОВОК ....................................................................................................... 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ..................................................... 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Франція є головним гравцем у світовій торгівлі. Це дев’ятий у світі експортер і сьомий імпортер товарів (СОТ, 2020), а торгівля становить 58% ВВП країни (Світовий банк, 2020). Франція експортує літаки, транспортні засоби, фармацевтичну продукцію, харчові продукти (вино), вуглеводні та електронні компоненти. Країна імпортує багато споживчих товарів, транспортних засобів, вуглеводнів та фармацевтичної продукції. Після обвалу в 2020 році через пандемію COVID-19 обсяги торгівлі відновилися в 2021 році. За даними МВФ, обсяги експорту товарів і послуг зросли на 7,5% порівняно з 2020 роком, а імпорту – на 8%. МВФ очікує, що обсяг експорту продовжить зростати у 2022 (+7%) та 2023 (+4,5%), дещо швидшими темпами, ніж імпорт, який за прогнозами зросте на 6% у 2022 році та на 3,5% у 2023 році. Основними торговими партнерами Франції є Європейський Союз (Німеччина є першим замовником і постачальником), США та Китай. Франція реєструє сильний структурний торговий дефіцит. У той час як баланс товарів структурно дефіцитний, оскільки країна є чистим імпортером енергії, баланс послуг має профіцит завдяки доходам від туризму. За даними СОТ, у 2020 році Франція експортувала товарів на загальну суму 488,4 млрд доларів США, а імпортувала їх на загальну суму 582,6 млрд доларів. Що стосується послуг, то у 2020 році Франція експортувала послуг на суму близько 245 мільярдів доларів, а імпортувала – на загальну суму 231,6 мільярда доларів. З 2015 року сальдо товарів і послуг без урахування енергоносіїв стало від’ємним, оскільки дефіцит промислових товарів продовжує збільшуватися, в основному через переміщення виробництва автомобілів та інвестицій в імпортну техніку. Імпорт швидко розвивається, оскільки населення Франції купує значну кількість імпортних товарів, які продаються за нижчими цінами на місцевому ринку в порівнянні з продукцією «Зроблено у Франції». Незважаючи на зусилля уряду сприяти інноваціям, французький експорт