Зміст
Розділ 1. Загальна характеристика підприємства Distell
1.1 Сфера та види діяльності, форма власності та юридична форма організації.
1.2 Організаційна та виробнича структура компанії
1.3 Товарний асортимент та основні виробничі технології
1.4.Експрес-аналіз виробничо-господарської діяльності компанії
1.5 Перелік ринків, на яких присутня компанія та тривалість функціонування на релевантному ринку.
Розділ ІІ. Оцінка міжнародної конкурентноспроможності продукції підприємства Distell
2.1. Загальна характеристика продукції та ступінь її новизни (стадія життєвого циклу).
2.2. Відповідність міжнародним стандартам та оцінка якості.
2.3. Необхідність у післяпродажному сервісі та система його забезпечення.
2.4. Частка продукції у загальному асортименті підприємства та у обсязі продаж.
2.6. Порівняльний аналіз продукції компанії Distell з аналогами компаній-конкурентів, розрахунок показника конкурентоспроможності товару.
2.7. Побудова багатокутників конкурентоспроможності товару.
Розділ ІІІ. Характеристики конкурентного середовища компанії Distell Group Ltd
3.1. Характеристика релевантного ринку, його структура, сегментація і тенденції розвитку.
3.2. Стисла характеристика споживачів та локальних факторів розвитку
3.3. Стисла характеристика логістичної системи підприємства та його дистрибуцій них каналів.
3.4. Оцінка інтенсивності конкуренції в галузі
3.5. Побудова карти груп стратегічних конкурентів підприємства
3.6. Оцінка впливу конкурентного середовища на діяльність компанії за методикою М.Портера
3.7. Факторний аналіз динаміки ринкової частки підприємства
3.8. Побудова конкурентної карти ринку
Розділ ІV.Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності Distell Group ltd in alcoholic drinks
4.1. Порівняльна характеристика конкурентних переваг та ключових компетенцій підприємства
4.2. Розрахунок інтегрального показника міжнародної конкурентоспроможності. Побудова багатокутників конкурентоспроможності підприємства
Розділ V. Характеристика конкурентних стратегій Distell Group ltd in alcoholic drinks
5.1. Побудова матриці SWOT-аналізу
5.2. Оцінка ефективності корпоративної та конкурентної стратегій підприємства, їх цілі та завдання
5.3. Пропозиції щодо удосконалення системи стратегічного менеджменту
Розділ VI. Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможністю Distell Group ltd in alcoholic drinks.
6.1. Організація управління процесом конкурентоспроможності продукції
6.2. Особливості процесу управління конкурентоспроможністю підприємства.
6.3. Організація процесу прийняття рішень та розподіл повноважень.
Розділ VII. Розробка загальних рекомендацій та власних узагальнень щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності Distell Group ltd in alcoholic drinks