0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНТЕГРАЦІЯ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ЯК ПРІОРІТЕТНИЙ НАПРЯМ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ (ID:339694)

Тип роботи: дисертація
Сторінок: 45
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ 3 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ 7 1.1. Концептуальні засади національної інформаційної політики України 7 1.2. Внесок міжурядовий регіональних організацій у формування міжнародної інформаційної політики 14 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ 22 2.1. Узгодження українського законодавства з європейськими стандартами 22 2.2. Європейський напрям розвитку інформаційної політики України ..30 ВИСНОВКИ..........................................................................................................38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 41 Курсова виконана відповідно усім вимогам оформлення і змісту. Окремі частини курсової можна використати як реферат або дослідження
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ З кожним роком інформація та ІКТ все більш впливає на діяльність людини та суспільства загалом. Саме тому для прогресивного розвитку держави необхідно якомога ефективніше проводити зовнішню і внутрішню політику в інформаційній сфері. Розвинені країни Європи, Північної Америки та Азії спрямовані на курс побудови інформаційного суспільства. Певні досягнення у цьому напрямі має і Україна. Інформаційна політика нашої держави спрямована на вдосконалення інформаційного простору. Регулювання цієї сфери відбувається на державному рівні, зокрема в Україні створені та функціонують низка законів, нормативно-правових актів, що регулюють роботу як з традиційними джерелами інформації (паперові документи, аудіо –відеоматеріали та ін., так і з електронними (ІКТ, мережа Internet). Ще у 1992 р. було прийнято ЗУ «Про інформацію», яким встановлено загальні правові основи роботи з інформацією. В цьому ж році зареєстровано домен «ua», що було передумовою представлення України як окремого суб’єкта на міжнародній інформаційній арені. Згодом, у зв’язку з розвитком інформаційної сфери та світовими тенденціями створювалась і вдосконалювалась нормативно-правова база, яка охоплювала питання інформатизації, інформаційної безпеки, ЗМІ та державної інформаційної політики загалом. Особливо важливим є прийняття Концепції державної інформаційної політики у 2011 р. Основна мета затвердження документу є створення умов для побудови в державі розвинутого інформаційного суспільства. Досягнення вищезгаданої мети є одним із завдань міжнародних організацій з якими співпрацює керівництво нашої держави, зокрема ЄС та РЄ. Побудова інформаційного суспільства є пріорітетним напрямком ЄС, що зазначено у Плані дій 1994 р. Кроком вперед було прийняття проекту «електронна Європа» для побудови електронних урядів у всіх державах-членах та кандидатах на вступ до ЄС. Новим етапом у розвитку інформаційного суспільства є прийняття документу «Стратегія «Європа 2020»». Робота РЄ у галузі інформації почалась з перших років її функціонування, зокрема ухвалення Європейської угоди про захист телевізійних передач. У 1981 році приймається Конвенція про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних. У 1989-му році – Конвенція РЄ про транскордонне телебачення. Конвенцію про доступ до офіційних документів було затверджено у 2009 р. Важливим напрямом державної політики України є інтеграція з ЄС. Перші кроки в цьому напрямі відбулись у 1994 р., коли була підписана «Угoдa пpo пapтнepcтвo тa cпiвpoбiтництвo мiж Євpoпeйcьким Спiвтoвapиcтвом i Укpaїнoю». Однією із необхідних умов інтеграції є адаптація українського законодавства до європейських норм. Перших результатів було досягнуто у 1995 р. підписанням Тимчacoвої Угoди, яка пepeдбaчaлa piзнi cпocoби гapмoнiзaцiї зaкoнoдaвcтвa Укpaїни з пpaвoм ЄC у гaлузяx кoнкуpeнцiї тa зaxиcту пpaвa нa iнтeлeктуaльну влacнicть. Також 2004 р. ВРУ затвердела ЗУ «Пpo Зaгaльнoдepжaвну пpoгpaму aдaптaцiї зaкoнoдaвcтвa Укpaїни дo зaкoнoдaвcтвa Євpoпeйcькoгo Coюз».З метою гармонізації законодавства у грудні 2014 р. був створений Дepжaвний дeпapтaмeнт aдaптaцiї зaкoнoдaвcтвa. Робота в сфері гармонізації спрямована на визнaчeння aктiв acquis communautaire, розроблення відповідних рекомендацій, пiдгoтoвкa пpoeктiв зaкoнiв тa iншиx нopмaтивнo-пpaвoвиx aктiв, переклад міжнародних юридичних документів українською мовою Отже, пріорітетним напрямом інформаційної політики України є інтеграція у європейський інформаційний простір. На сьогоднішній день досягнуто позитивних результатів проте, існує ряд невирішених проблем таких як: недосконалість нормативно-правової бази інформаційної сфери України, неузгодженість термінології, основних положень та принципів національного законодавства з європейським, відсутність єдиної національної системи класифікації інформації, недосконалість системи стандартизації та сертифікації, невідповідність стандартам розвинених країн окремих секторів інформаційного простору України. З урахуванням сучасного стану інформаційної сфери, інтеграція повинна відбуватись за рахунок гармонізації законодавства України в інформаційній сфері з нормами міжнародного права; адаптації вітчизняної системи стандартів до світових аналогів; підвищення конкурентоспроможності вітчизняних ЗМІ, поширення їх діяльності на зарубіжні країни; створення іншомовних інформаційних ресурсів про економічний, науковий, освітній, культурний, туристичний потенціал України. Вирішення перелічених проблем надасть можливість реалізувати намічений курс.