0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технології та методи пропаганди в сучасному українському інформаційному  просторі (ID:841186)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2023
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИНИКНЕННЯ ПОНЯТТЯ «ПРОПАГАНДА» 6 1.1 Історичні передумови розвитку пропаганди та її сутність 6 1.2 Класифікаційна характеристика видів пропаганди 9 Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ ВПЛИВУ ПРОПАГАНДИ НА ГРОМАДСЬКУ ДУМКУ 18 2.1 Психологія впливу пропаганди 18 2.2 Масова свідомість як об’єкт впливу інформаційних технологій 25 2.3 Методи виявлення та знешкодження негативної пропаганди 28 Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У світі відбуваються мільйони процесів, але всі вони пов’язані таким явищем, як інформація. Щодня людина сприймає та інтерпретує звуки сигналів, ми бачимо, чуємо і відчуваємо інформацію. Згідно з науковими дослідженнями деяких вчених, активність нашого мозку не досягає навіть 14%. З самого початку ми почали обмінюватися даними, щоб спростити життя та збільшити ймовірність виживання. Але сьогодні, в результаті глобалізації створилося багато непотрібної суспільству інформації, і вже невідомо, що було краще. Нинішній час виглядає надто комп’ютеризованим. На перший погляд, багато країн мають вільніший доступ до інформації, тисячі можливостей пересуватися по світу, щодня друкуються сотні примірників різноманітних книг, ЗМІ знаходять нові способи захопити аудиторію, а Інтернет поширюється на віддалені села. З іншого боку, як можна бути на 100% впевненим у тому, що ви читаєте, адже кількість нечесних дій суб’єктів, які так чи інакше залучені до процесу інформаційного потоку, зростає? Свідомо, залежно від неконтрольованих обставин, людський фактор значно погіршує загальне враження від процесів комп’ютеризації. Неточність, зловживання даними, цензура, свідома маніпуляція фактами – все це ставить під сумнів всю масу, всю існуючу інформацію. Незважаючи на те, що людина навчилася передавати інформацію, згодом винайшла мову, тепер вона піддається її впливу, і вже неможливо чітко визначити, хто ким керує. Ми створюємо нову інформацію, збираючи вже отриману, за результатами перетворень раніше отриманих даних. Це життєвий цикл інформації, відповідно до чого практично безглуздо звинувачувати когось у навмисному маніпулюванні текстами та роботами для досягнення власних цілей. Адже мотиви людини могли сформуватися під впливом цілком невинних творів. Аналіз останніх публікацій. ЗМІ стали важливим джерелом придбання актуальних новин про події у військовій, політичній та інших сферах нашого життя. Специфіка впливу інформації на суспільство досліджувало багато дослідників, особливо В. Березін, С. Гриняєв, Р. Гудін, Г. Назаренко, Г. Пошецов, О. Шпенглер. Актуальність теми полягає в критичності ситуації в країні останнім часом. Розуміння інформаційної війни, пропаганди та методів впливу значно полегшує процес вирізнення її від звичайного тексту та відповідним чином їй протидіяти. Багато хто схильний вважати, що, якщо раніше війни вигравали зброєю, то зараз основним стратегічним ресурсом є інформація. Тому, новизна обраної теми полягає в тому, що з розвитком глобалізації та технологій суспільство трансформується, з’являються нові види маніпуляцій, переслідуються нові цілі, і для цього винайдено багато нових прийомів та інструментів. Мета роботи полягає в дослідженні технологій та методів пропаганди, що використовуються в сучасному українському інформаційному просторі. З огляду на мету дослідження постають наступні завдання: - визначити історичні передумови розвитку та сутність пропаганди; - класифікувати характеристику видів пропаганди; - описати психологію впливу пропаганди; - дослідити масову свідомість як об’єкт впливу інформаційних технологій; - охарактеризувати методи виявлення та знешкодження негативної пропаганди. Об’єктом дослідження є інформаційна пропаганда в українському просторі. Предметом дослідження є процес виявлення та знешкодження інформаційної пропаганди.