0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мікроекономіка (ID:178351)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Мікроекономіка
Сторінок: 18
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
1. Ціна в комплексі комерційних засобів маркетингу 2. Практичне завдання 1 Визначте, до якої категорії витрат відносяться наступні види витрат: витрати на рекламу продукції, на придбання палива, плата процентів фірмою по позиках, плата за перевезення морським шляхом, затрати на сировину, виплата податку на нерухомість, зарплата управлінському персоналу, страхові внески, виплати на заробітну плату виробників, амортизаційні відрахування, плата за орендоване фірмою устаткування. Чому в короткостроковому періоді всі витрати можна розділити на постійні і змінні? 3. Практичне завдання 2 В таблиці подана інформація про затрати і доходи певної фірми. Q TVC TC ATC MC Px TR MR 0 0 150 - - 200 - 1 110 110 175 2 320 300 3 366 135 4 250 480 5 455 105 6 360 90 а) Заповність таблицю даними, яких не вистачає б) які постійні затрати фірми в) при яких значеннях P і Q прибуток фірми максимальний г) еластичний чи нееластичний попит на продукцію в діапазоні розглядуваних цін д) чи дана фірма функціонує в умовах чистої конкуренції? Чому? Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову