0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мікроекономічний аналіз ринкової політики підприємства (ID:325214)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Мікроекономіка
Сторінок: 9
Рік виконання: 2013
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
За наведеними в завданні даними постійні витрати (FC) підприємства складають 10 грошових одиниць, його сукупні змінні витрати (VC) визначаються функцією Q3 - 8Q2 + 25Q; P1 і Р2 відповідно 10 і 48 грошових одиниць, функція попиту на продукцію монополіста: QD = 7 – 0,1P. Блок 1. Обчислення показників витрат підприємства у заданому діапазоні обсягів виробництва та аналіз їх динаміки за фазами. Блок 2. Розглянемо ситуацію, за якої підприємство із заданим рівнем витрат реалізує продукцію на ринку досконалої конкуренції в короткостроковому періоді. Визначимо оптимальний обсяг продажу продукції. Для цього розглянемо дві цінові ситуації: за ринкової ціни P1 та P2. Аналіз проведемо за допомогою таблиці: Блок 3. За умови, що підприємство стає монополістом на ринку, визначимо за допомогою розрахунків та проілюструємо графічно його вибір: оптимальний обсяг виробництва та продажу продукції, ціну та прибуток (збитки).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За ціни P2 на ринку виробництво продукції є прибутковим для підприємства. Найбільший прибуток (200 грошових одиниць) підприємство отримує виробляючи 6-7 одиниць продукції. Отже, в цій ситуації, 6-7 одиниць продукції є оптимальним обсягом продажу. За даними цієї таблиці побудуємо графік для цінової ситуації P2: Блок 3. За умови, що підприємство стає монополістом на ринку, визначимо за допомогою розрахунків та проілюструємо графічно його вибір: оптимальний обсяг виробництва та продажу продукції, ціну та прибуток (збитки). Для цього скористаємось даними щодо витрат підприємства обчислених в блоці 1, та функцією залежності попиту на продукцію монополіста від його ціни (QD = 7 – 0,1*P): ПАРАМЕТРИ ЦІН, ВИТРАТ ТА ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МОНОПОЛІЇ Розрахунки в таблиці проводились за такими формулами: AFC = FC/Q AVC = VC/Q ATC = AFC + AVC Рм = (7-Qd)/0,1 TR = P*Q MR = ΔTR/ΔQ MC = ΔTC/ΔQ Прибуток = TR - TC Конкурентна фірма максимізує прибуток пристосовуючи обсяг виробництва до того моменту, коли граничні витрати дорівнюють граничному виторгу (MC = MR). Однак, граничний виторг MR від кожної додаткової одиниці продукту для монополіста буде зменшуватися. Із розрахунків, проведених у таблиці нижче, можемо побачити що оптимальними обсягами виробництва та продажу продукції для монополіста є ....