КУРСОВА РОБОТА з дисципліни «МІКРОЕКОНОМІКА» на тему "Короткострокова та довгострокова рівновага фірми на ринку монополістичної конкуренції" (ID:837831)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 5
1.1 Особливості підприємств, що працюють на ринку монополістичної конкуренції 5
1.2 Диференціація продукту на ринку монополістичної конкуренції 8
1.3 Передумови розвитку нецінової конкуренції 12
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 16
2.1. Граничний підхід до ціноутворення монополістичних конкурентів. 16
2.2. Вплив рекламної діяльності на обсяг продажу і витрати. 18
2.3 Монополістична конкуренція та економічна ефективність. 21
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА. ВАРІАНТ № 14 23
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Зразок роботи
Робота оцінена в 79 балів
ВСТУП
Особливості конкуренції на сучасних ринках - це дуже складна, але в той же час і цікава тема. Конкуренція відноситься до економічних категорій, сутність яких багатогранна. Під впливом глобальної економіки характер конкуренції в основних галузях економіки розвинених країн в останнє десятиліття змінився. У конкуренції виникають нові явища. Відбувається розширення меж ринків, в результаті чого збільшується ступінь конкуренції і полегшується вихід на міжнародні та внутрішні ринки.
Для України особливо важливо входження в світовий простір, але першорядне необхідна умова цього - збільшення рівня конкурентоспроможності національних підприємств на світовому ринку. Це завдання тісно пов'язана зі структурною перебудовою економіки в цілому, ускладненням інноваційної складової в розвитку науково-технічної модернізації, що дозволяє створювати нові виробничо-наукові комплекси.
Актуальність теми курсової роботи визначається тим, що вищезазначені явища впливають і на підприємства - учасників ринків з монополістичною конкуренцією, тому з'являються нові особливості монополістичної конкуренції і нові тренди її розвитку в українській економіці, які треба вивчати и аналізувати.
Метою курсової роботи є вивчення сутності та ролі короткострокової та довгострокової рівноваги фірми на ринку монополістичної конкуренції.
Виходячи з даної мети в роботі були поставлені наступні завдання:
- дати поняття конкуренції та визначити умови її виникнення;
- розглянути функції та види конкуренції;
- вивчити методи конкурентної боротьби
- ознайомитися з ринками монополістичної конкуренції;
- проаналізувати проблеми розвитку ринку монополістичної конкуренції;
- вивчити способи ведення конкурентної боротьби;
- проаналізувати сучасний стан ринку монополістичної конкуренції;
- розглянути тенденції і перспективи розвитку монополістичної конкуренції в сучасній Росії.
Об'єктом дослідження є ринок монополістичної конкуренції. Предметом дослідження вважаємо сукупність економічних відносин, що визначають встановлення короткострокової та довгострокової рівноваги фірми на ринку монополістичної конкуренції.
Теоретичною базою дослідження є основні теоретичні підходи та історії походження, що розкривають сутність монополістичної конкуренції.
Методологічною базою дослідження послужили методи і прийоми наукового дослідження: загальнонаукові - історико-логічний метод, метод наукових абстракцій, аналіз і синтез; і спеціальні - статистичний метод, спостережень і збору фактів.
Емпіричну базу дослідження становлять підручники з економічних дисциплін, перш за все, з економічної теорії, праці вчених, в яких розглянуто проблему дослідження, інтернет-ресурси.
Структура курсової роботи: вступ, три розділи, висновок і список використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: