0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мікроекономіка: готові відповіді на питання (ID:965430)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Мікроекономіка
Сторінок: 14
Рік виконання: 2016
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
1.Чинники, що визначають поведінку споживача. Корисність як основа переваг. 2.Пропозиція: зміст та фактори, що її визначають. 3.Попит: зміст та фактори, що на нього впливають. 4.Теорія змови. Модель «картель». 5.Павутиноподібна модель стійкої ринкової рівноваги. 6.Еластичність попиту. 7.Предмет, об’єкти та суб’єкти мікроекономічної теорії. 8.Еластичність пропозиції. 9.Часткова ринкова рівновага. Дефіцити та надлишки. 10.Встановлення урядом фіксованих цін з метою збалансування ринку. 11.Загальні властивості кривих байдужості. Гранична норма заміщення. 12.Чинники, що обмежують попит споживача. Бюджетна лінія. 13.Виробничий процес та його складові. Виробнича функція. 14.Динаміка сукупного, середнього та граничного продукту для виробничої функції з одним змінним ресурсом. 15.Монопольна влада та її ознаки. Наслідки монополізації. 16.Ціноутворення на ринках відновлюваних ресурсів. 17.Критерій та оптимум Парето. 18.Сутність та методи корекції зовнішніх ефектів. 19.Методи мікроекономічних досліджень. 20.Вплив держави на ринкову рівновагу. 21.Кардинамістська концепція визначення корисності. Закони Госсена. 22.Ординалістська концепція визначення корисності. Крива байдужості. 23.Пропозиція та рівновага фірми, що діє на ринку досконалої конкуренції в короткостроковому та довгостроковому періоді. 24.Оптимум споживача. Вплив держави на поведінку споживача. 25.Ринки природної монополії. 26. Ринок монопольної конкуренції: сутність, особливості та рівновага фірми в довгостроковому та короткостроковому періоді. 27.Олігополія: характерні ознаки. Теорії олігополії. 28.Сутність суспільних благ. 29.Суспільний вибір. 30.Досягнення оптимуму в наданні суспільних благ за умов прямої демократії: правило одностайності та правило більшості.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Чинники, що визначають поведінку споживача. Корисність як основа переваг. В основі формування ринкового попиту лежать рішення споживачів. Досліджуючи поведінку споживачів , удаються до кількох теоретичних підходів. Найвідоміші з них такі: 1) економічна теорія, що розглядає рішення покупців як наслідок раціональних, тобто логічних послідовних підрахунків. Індивідуальний покупець намагається витратити свій дохід на товари з таким розрахунком, щоб найбільшою мірою задовольнити свої запити і смаки. 2) мотиваційна теорія, яка стверджує, що справжні причини купівлі товарів не завжди мають свідомий характер. Мотивація, що лежить в основі поведінки людей, є наслідком постійного взаємовпливу комплексу свідомих і несвідомих, чуттєвих, інтелектуальних, а також культурних і фізіологічних потреб. Фактори, що впливають на поведінку споживача: 1) Психологічні: Сприйняття, засвоєння, Переконання, Ставлення. 2) Особистісні: Вік, стать, сімейний статус, етап життєвого циклу сім'ї, Професія, освіта, рівень доходів, Тип особистості, стиль життя. 3) Соціокультурні: Референтні групи, Сім'я, Соціальна роль і статус, Культура й субкультура, суспільний клас. 4) Вплив комплексу маркетингу: Товарна маркетингова політика, Цінова політика, Збутова політика, Комунікаційна політика. 5) Фактори ситуаційного впливу: Зміни в макросередовищі, Зміни обставин у покупця, Атмосфера в магазині, дії інших покупців. Корисність блага (U) – це задоволення, яке отримують споживачі при споживанні благ і послуг. Корисність не можна виміряти в будь-яких одиницях, оскільки це суто суб’єктивна категорія, про неї можна судити лише інтерпретуючи дії споживача. Теорія споживчого вибору ґрунтується на припущенні, що середній споживач – цілком розумна людина, яка намагається так розпорядитися своїм грошовим доходом, щоб отримати від нього якомога більше задоволення чи корисності в процесі купівлі та споживання товарів і послуг у певному поєднанні. Тому мета споживача – максимізація корисності. Проте на можливості споживачів накладаються деякі обмеження, які в умовах рідкісних ресурсів не дають людям можливості споживати все, що вони хочуть, з усіх запропонованих варіантів. Ці обмеження зумовлені цінами товарів, а також розмірами споживчого бюджету. Крім поняття корисності блага, яке означає здатність останнього задовольняти одну або кілька людських потреб, існує таке поняття, як гранична корисність. Гранична корисність (MU) блага – величина додаткової корисності, яку людина отримує від споживання ще однієї додаткової одиниці блага (за інших рівних умов). Таким чином, корисність є метою споживання. Але корисність поняття індивідуальне - суб'єктивне і не має єдиного кількісного виміру. Корисність - це властивість товару задовольняти потреби споживача.