0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ціноутворення на монополізованому ринку (в умовах монополії) (ID:98353)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Мікроекономіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2014
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Сутність понять «монополія», «монополізований ринок» та «ціноутворення» 1.1. Монополія: характерні риси, причини існування, види 1.2. Монополізований ринок 1.3. Суть ціни та її функції Розділ 2. Ціноутворення при монополії 2.1. Ціна та випуск продукції в умовах чистої монополії 2.2. Монопольна влада. Цінова дискримінація Розділ 3. Аналіз ціноутворення на монополізованому ринку. Державне регулювання цін 3.1 Аналіз ціноутворення (на прикладі підприємств, що надають послуги зв’язку) 3.2. Державне регулювання цін в умовах монополії 3.3 Наслідки монополії Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову