0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Модель динаміки мультиплікатора зовнішньої торгівлі (ID:140648)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 20
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………..….3 Розділ 1. Теоретичні основи мультиплікатора зовнішньої торгівлі……......4 1.1 Поняття мультиплікатора , як економічної категорії…………..……….4 1.2 Мультиплікатор зовнішньої торгівлі..........................................................6 1.3 Зовнішня торгівля в Україні……………………………………………….9 Розділ 2. Модель динаміки мультиплікатора зовнішньої торгівлі…...…..14 Висновок……………………………………………………………………...19 Список використаних джерел…………………………………………..…...19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ступінь участі країни в міжнародній торгівлі товарами і послугами позначається на величині мультиплікатора. Для визначення ведичини мультиплікатора у відкритій економіці (мультиплікатора зовнішньої торгівлі) необхідно ввести в аналіз функцію чистого експорту. Припустимо, що експорт не залежить від величини національного доходу країни, а залежить тільки від зростання доходів за кордоном. Збільшення експорту індукує вплив мультиплікатора на національних дохід. Припустимо, що в країні 1 (назвемо її «країна 1») відбувається зміна доходу. Потім також змінюєтся обсяг імпорту, що залежить від доходу, і зміна також означає зміну експорту в «країну 1» для всього іншого світу (для простоти будемо вважати для іншої країни, назвемо її «країна 2»). Зміна обсягу експорту в «країні 2» приводить до зміни доходу, що, у свою чергу, змінює обсяг імпорту «країни 2» з «країни 1». Це призводить до зміни обсягу експорту «країни 1» і т.д.