0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделі поведінки споживачів (ID:366784)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Теоретико-методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 5 1.1 Сутність купівельної поведінки споживачів та її моделі 5 1.2 Основні фактори впливу на поведінку споживачів 9 РОЗДІЛ 2 Процес прийняття рішення про купівлю товарів індивідуальним споживачем 14 2.1 Стадії прийняття рішення про купівлю 14 2.2 Моделі поведінки споживачів у процесі прийняття рішення про купівлю 16 2.3 Моделі організаційно-споживчої поведінки 23 РОЗДІЛ 3 Практична реалізація задачі про поведінку споживачів 27 3.1 Змістовна постановка задачі та її математична модель 27 3.2 Програма у табличному процесорі Excel для розв’язку задачі 28 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додатки 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 Теоретико-методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 1.1 Сутність купівельної поведінки споживачів та її моделі Модель поведінки споживача - це умовне поєднання деяких властивостей особистості як соціально-психологічного об'єкта і як споживача товарів, які він купує для задоволення своїх потреб і бажань. Чим точніше вдасться створити модель поведінки споживачів, тим більше точно можна прогнозувати, як будуть вони себе вести в різних ситуаціях покупки товару. Загальну модель поведінки споживачів наведено на рис. 1.1. Вона містить такі складові: зовнішній вплив маркетингу підприємства-виробника або торгового посередника та соціально-культурних факторів; процес прийняття рішення споживачем залежно від психологічних факторів, оцінної моделі поведінки споживача та досвіду використання або застосування певного товару ринку, а також вчинки споживача (купівля, оцінка та подаль¬ші дії — повторна купівля, відмова від купівлі). Зовнішній вплив Внутрішній вплив