0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Педагогічна підтримка соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків. (ID:101075)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 38
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків 1.1. Поняття соціалізації дітей дошкільного віку 1.2. Сутність і зміст педагогічної підримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків Розділ 2. Дослідження педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків 2.1. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку, що виховуються в умовах дитячого будинку 2.2. Аналіз педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячого будинку Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. На шляху пошуку та впровадження інноваційних форм та методів роботи з дітьми-сиротами дошкільного віку, що виховуються в умовах дитячих будинків, особливої актуальності набуває такий напрям роботи як педагогічна підтримка, що виступає як принципово новий концептуальний підхід до виховання та розвитку особистості, розуміння сутності дитини як найбільшої цінності. Особливої значущості набуває проблема педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт в державних закладах опіки, адже сьогодні дитячі будинки працюють за морально застарілими програми, що розраховані на дитячий садок, школу та майже не враховують специфіку умов соціального середовища державних закладів опіки та соціально-психологічні особливості їх вихованців.
Інші роботи з даної категорії: