0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія викладання фахових дисциплін (ID:1024923)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2023
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ НАОЧНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ 5 1.1. Історія виникнення наочності. Поняття наочних методів навчання 5 1.2. Класифікація наочних методів навчання 9 1.3. Значення наочних методів навчання 14 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ 18 2.1. Особливості використання наочних методів навчання на уроці історії 18 2.2. Рекомендації щодо використання наочних методів навчання 22 2.3.Методична розробка уроку історії 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Навчання і виховання в школі має будуватися на активній діяльності самих учнів. Таким чином, ключовим завданням вчителя є створення педагогічних умов, які дають змогу формувати в учнів уміння вчитися, включаючи кожного учня в активну пізнавальну діяльність щодня і щохвилини. Психологи та педагоги встановили, що без наочності не буває ефективної пізнавальної діяльності. Багаторічний досвід і спеціальні психолого-педагогічні дослідження показали, що ефективність навчання і виховання залежить від ступеня залучення до сприймання всіх органів чуття людини. Чим різноманітніше чуттєве сприйняття матеріалу, тим міцніше він засвоюється. Ця закономірність давно виражена в дидактичному принципі наочності, в обґрунтуванні якої знайшли свої відображення клад Я.А. Коменського, І.Г. Песталоцці, К.Д. Ушинського. Наочність є одним із компонентів цілісної системи навчання, яка може допомогти школярам краще засвоїти матеріал, що вивчається на більш високому рівні. Опора на уроках на принцип наочності активізує пізнавальну діяльність учнів, унаслідок чого використання наочності в навчальному процесі школи є доцільним. Об’єктом дослідження є наочні методи. Предмет дослідження – використання наочних методів в навчанні. Мета даної роботи – розглянути наочні методи навчання. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити історію виникнення наочності, розкрити поняття наочних методів навчання; - охарактеризувати класифікацію наочних методів навчання; - виявити значення наочних методів навчання; - проаналізувати особливості використання наочних методів навчання на уроці історії; - надати рекомендації щодо використання наочних методів навчання. Методи дослідження – теоретичний аналіз, синтез та узагальнення літератури по темі дослідження. Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: