0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРИНЦИПИ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ МУЗИЧНОЇ ГРАМОТИ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (ID:1031560)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ МУЗИЧНОЇ ГРАМОТИ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ……………6 1.1. Поняття музичної грамоти та її призначення ………………………………6 1.2. Характеристика структурних компонентів музичної грамотності: слухання, співу, ритму. ………………………………………………………….11 1.3. Методи порівняння й варіювання в підвищенні музичної грамотності учнів………………………………………………………………………………13 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ МУЗИЧНОЇ І НОТНОЇ ГРАМОТИ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ…………..18 2.1. Методика формування понять, пов'язаних із звуковисотністю в музиці ...18 2.2. Методика засвоєння метроритмічних особливостей музики……………22 2.3. Методичні рекомендації ознайомлення учнів початкових класів із формою музичного твору та ладовими музично-слуховими уявленнями …..30 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………… ..38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Однією з ключових складових розвитку особистості молодших школярів є музична грамотність. Вона не лише сприяє розвитку музичних здібностей, але й має значення для загального розвитку дитини, впливаючи на її когнітивні, емоційні та соціальні компетенції. Музична грамотність є важливою складовою загальної культури особистості. Вона сприяє розвитку музичного мислення, уяви, пам'яті та уваги, розвиває вміння сприймати й аналізувати музику, а також виконувати її. Крім того, вивчення музичної грамоти сприяє формуванню емоційної сфери особистості, виховує естетичний смак та розширює світогляд учня. У зв'язку з важливістю музичної грамотності, особливо в контексті сучасного освітнього середовища, принципи та методи її навчання учнів 1-4 класів в Новій українській школі потребують уважного аналізу та перегляду. В цьому контексті виникає необхідність розгляду сучасних педагогічних підходів, а також використання інноваційних технологій та методик, спрямованих на ефективне вивчення музичної грамоти учнями початкових класів. Актуальність дослідження полягає в тому, що музичне виховання розглядається як не лише складова частина загальної освіти, але й ключовий елемент формування моральних цінностей та культурного розвитку учнів. Українська школа визнає важливість музичної грамоти для всіх учнів, не тільки обдарованих. Раннє ознайомлення з музикою сприяє розвитку естетичних почуттів та формує особистість дитини. Виховання здатності до глибокого сприйняття мистецтва впливає на доросле життя, адже те, що вчиться в дитинстві, важко надолужити пізніше. Мета дослідження полягає у вивченні принципів та методів навчання музичної грамоти учнів 1-4 класів в рамках Нової української школи. Відповідно до мети ставилися такі завдання: 1) визначити поняття музичної грамоти та її призначення ; 2) дати характеристику структурних компонентів музичної грамотності: слухання, співу, ритму; 3) розглянути методи порівняння й варіювання в підвищенні музичної грамотності учнів 4) проаналізувати методи і засоби навчання музичної і нотної грамоти учнів 1-4 класів Нової української школи. У своїй роботі ми використали такі методи дослідження: теоретичний аналіз літератури з погляду формування музичної грамотності у дітей 1-4 класів НУШ; узагальнення сучасного педагогічного досвіду; класифікація видів музичної діяльності. Джерельна база дослідження. Проблеми, пов'язані з музичним навчанням і вихованням молодого покоління, активно досліджуються в науковій спільноті. Дослідники, такі як Н. Ветлугіна, Л. Коваль, Б. Неменський, Н. Миропольська, Л. Хлєбникова, А. Щербо та інші, звертають увагу на формування естетичного сприйняття дійсності серед школярів. Велика увага приділяється також регулюванню емоційного фону в навчально-виховному процесі під час уроків музики, що розглядається у роботах Б. Асаф`єва, О. Апраксіної, Н. Гродзенської, В. Шацької, Б. Яворського та інших. Додатково, увага зосереджується на використанні ігрових методів у навчанні та вихованні школярів, які аналізуються у працях Ш. Амонашвілі, О. Газмана, О. Савченка, Н. Харитонової та інших. Особлива увага приділяється дослідженню музичних здібностей дітей, а також методів їх формування й розвитку, які проаналізовані у роботах В. Верховинця, Л. Горюнової, К. Гофмана, З. Кодая, М. Леонтовича, К. Орфа, К. Стеценко та інших. Література з теми дослідження. Е. Абдуліна, Д. Кабалевського, О. Олексюка, Г. Падалки, О. Ростовського, О. Рудницької, О. Щолокової та інших. Важливо також вирішувати завдання музичного виховання молодших школярів, що є об'єктом дослідження у роботах Е. Печерської та інших учених. Дослідження, що присвячені розвитку музичного мислення особистості (М. Арановський, І. Гринчук, А. Сохор), її музичної пам'яті (О. Гостдінер), мелодичного слуху, творчої уяви та емоційності (С. Науменко), лише відкривають широке поле досліджень перед сучасним навчальним закладом освіти. Теоретична значимість: допомагає у формуванні загальноосвітньої парадигми, в якій музична грамота визнається ключовою складовою естетичного, культурного та особистісного розвитку дитини. Подальше розширення теоретичного розуміння принципів та методів навчання музичної грамоти дозволить ефективно впроваджувати інноваційні підходи до музичної освіти, сприяти більш глибокому розумінню музичних концепцій та практик, а також стимулювати творчий розвиток як учителів, так і учнів. Структура роботи. Робота складається з вступу, двох розділів основного тексту, висновків, списку використаних джерел (26).
Інші роботи з даної категорії: