0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Нормативно - правова база інклюзивної освіти; аналіз міжнародного законодавства (ID:1033679)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 26
Рік виконання: 2021
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
Вступ ......................................................................................................................3 1. Національне законодавство у сфері інклюзивної освіти ..............................5 2. Нормативно-правове забезпечення процесу запровадження інклюзивної освіти в Україні ...................................................................................................10 3. Аналіз міжнародного законодавства ............................................................14 4. Зарубіжний досвід інклюзивної освіти ........................................................19 Висновки ..............................................................................................................22 Список використаної літератури .......................................................................24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Інклюзивна освіта – крок до визнання ціннісної значимості і поваги до особистості кожної дитини, прийняття її індивідуальності й неповторності, забезпечення її подальшого повноцінного та гідного життя в суспільстві. Сучасне громадянське суспільство неможливе без активного залучення всіх своїх членів у різні види діяльності, поваги прав і свобод кожної окремої людини, забезпечення необхідних гарантій безпеки, свободи і рівноправності. Право на освіту – одне з основних соціокультурних прав людини. Дотримання прав людини, в першу чергу – дитини, є пріоритетом політики України у контексті реалізації світових демократичних та гуманістичних тенденцій, євроінтеграційних устремлінь нашої держави. Основними міжнародними організаціями, які формують політику в галузі інклюзивної освіти, є Організація Об’єднаних Націй, ЮНЕСКО, Організація Економічної Співпраці та Розвитку. Ратифікувавши міжнародні правові документи, Україна взяла на себе зобов’язання з дотримання загальнолюдських прав, зокрема, щодо здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами, законодавчо визнала принципи інклюзивної освіти. Основою для запровадження інклюзивної освіти є низка міжнародних та державних нормативно-правових документів. Актуальність проблеми нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти визначається необхідністю формування нових підходів до надання освіти для осіб з особливими потребами. Аналіз вітчизняного законодавства та створення нормативноправової бази щодо права дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку, на освіту, свідчить про те, що інклюзивне навчання посідає особливе місце серед актуальних проблем освіти. Це в свою чергу спонукає українське суспільство до вирішення важливих питань щодо модернізації існуючої системи освіти в питанні запровадження інклюзивного навчання та до подальшої кропіткої праці. Мета роботи - розглянути нормативно - правовову базу інклюзивної освіти та проаналізувати міжнародне законодавство.
Інші роботи з даної категорії: