0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика організації проектної діяльності учнів основної школи у процесі вивчення мистецьких дисциплін (ID:1036774)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 123
Рік виконання: 2019
Вартість: 11500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН 1.1 Історія виникнення та сутність методу навчальних проектів ……....8 1.2 Типологія навчальних проектів………………..…………………….29 1.3 Основні етапи роботи над навчальним проектом…………………..38 РОЗДІЛ 2. СТАН ПРОБЛЕМИ В ПРАКТИЦІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 2.1 Аналіз навчально-методичного забезпечення дисциплін «Музичне мистецтво» (5-7 кл.), інтегрованого курсу «Мистецтво» (8кл.) ……………..50 2.2 Встановлення рівнів компетентності учнів основної школи у сфері проектної діяльності …………………………………………………………….60 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО–МЕТОДИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ТА ЇХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА 3.1 Характеристика структурних складових моделей……………….…70 3.2 Формувальний експеримент та аналіз результатів дослідження ….94 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….....109 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...114 ДОДАТКИ……………………………………………………………………..125
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У Вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження, визначено мету і завдання, об’єкт, предмет, методи дослідно-експериментальної роботи, висвітлено методологічні й теоретичні основи дослідження, конкретизовано наукову новизну, теоретичне і практичне значення магістерської роботи. У першому розділі – «Теоретичні основи впровадження методу проектів у процес вивчення мистецьких дисциплін» – висвітлено ретроспективу упровадження методу навчальних проектів у педагогічну практику, конкретизовано його атрибутивні характеристики, проаналізовано типологію проектних завдань, уточнено основні етапи організації проектної діяльності. У другому розділі – «Стан проблеми у практиці загальноосвітніх навчальних закладів» – проаналізовано навчально-методичне забезпечення дисциплін художньо-естетичного циклу для учнів основної школи в ракурсі визначення дидактичних особливостей реалізації проектної технології в їх змісті, встановлено критерії, показники та рівні компетентності підлітків у сфері проектної діяльності. У третьому розділі – «Організаційно-методична модель формування компетентності учнів 5-8 класів у сфері проектної діяльності та їх експериментальна перевірка» – охарактеризовано структурні складові моделі організації проектної діяльності школярів на уроках «Музичне мистецтво» (5-7 кл.) та інтегрований курс «Мистецтво» (8 кл.), спрямованої на оптимізацію процесу формування їх компетентності у цій сфері, подано опис формувального експерименту та його результатів.
Інші роботи з даної категорії: