0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія схемних і знакових систем як засіб формування логічного мислення на уроках біології у 9 класі (ID:104490)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 143
Рік виконання: 2014
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТЕХНОЛОГІЇ СХЕМНИХ І ЗНАКОВИХ СИСТЕМ 1.1. Історія виникнення і розвитку технології 1.2. Концептуальні засади технології РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СХЕМНИХ І НАКОВИХ СИСТЕМ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ 2.1. Огляд інформаційних джерел 2.3. Аналіз навчально-методичного комплексу викладання біології в 9 клас РОЗДІЛ 3. ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СХЕМНИХ І ЗНАКОВИХ СИСТЕМ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛІВ «КРОВ І ЛІМФА» ТА «КРОВООБІГ І ЛІМФООБІГ» 3.1. Розробка методики використання схемних і знакових систем під час викладання біологі 3.2. Експериментальне дослідження ефективності розробленої методики ВИСНОВКИ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Якість освіти – співвідношення мети і результатів, які ставить перед собою вчитель. Для цього вчителю необхідно визначити рівень індивідуальних предметних досягнень кожного учня в системі моніторингу, організувати отримання зворотного зв'язку «учитель-учень», і намітити подальший план роботи з розвитку особистості кожного учня. Одним з рішень цієї задачі є докорінна зміна технології роботи, як вчителів, так і учнів. Ефективність роботи і досягнення поставлених цілей багато в чому визначається узгодженою діяльністю вчителя і учнів, що в свою чергу залежить від підготовки їх до занять. Багаторічні спостереження та практика показують, що перед вчителями, особливо початківцями в своїй професійній діяльності, стоїть проблема підбору таких форм і методів роботи, які приводили б до досягнення позитивного результату. Серед різних прийомів підвищення якості навчально-методичної діяльності педагога виділяється розробка і використання опорного конспекту, який допомагає систематизувати навчальний матеріал, виділити істотні зв'язки, забезпечити подання учням цілісної картини досліджуваного предмета. Все це створює основу для подальшої організації процесу засвоєння навчального предмета до необхідної глибини, забезпечити якість його засвоєння та розвиток логічного мислення учнів.
Інші роботи з даної категорії: