0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСНОВИ ФЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В ДИТЯЧОМУ ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ (ID:1050209)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….......3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ АНАТОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТІЛА ДІТЕЙ ТА ЙОГО МОЖЛИВОСТІ ……………………………………………………………6 1.1 Загальна характеристика розвитку організму у дитячому віці………..…...6 1.2 Фізичні можливості дітей …………………………………………………9 Висновки до першого розділу…………………………………………………......13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗМІН В ТІЛІ ДІТЕЙ ЧЕРЕЗ ВПЛИВ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ …………………………………………………………….……14 2.1 Вплив фізичного виховання на здоров’я дітей …………………….…..14 2.2 Способи та методи ускладнення фізичних навантажень для юнаків .…18 2.3 Систематичність фізичного виховання в дитячому хореографічному колективі.............................................................................................................21 Висновки до другого розділу…………………………………….…………….....26 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..……29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В нашому фізичному розвитку хореографія має неабияке значення. Результати фізичного навантаження засобами хореографії, як і будь-якого іншого, залежать від методів подавання матеріалу. При цілком вірно обраній та науково обґрунтованій методиці, що будується з врахуванням цілісності форми та змісту, при головній ролі змісту, природні нахили дитини виявляються, розвиваються, формуються всебічно. Засобами танцювального мистецтва навіюється любов до всього красивого та витонченого. Ось така ціль ставиться перед педагогами хореографічних відділів, загальноосвітніх шкіл та керівників танцювальних гуртків, оскільки фізичне виховання треба починати з ранніх літ. Танцівник, який чудово володіє корпусом і легко координує рухи, більше і глибше розкриває значення танцю. [1] Будь-яка хореографічна лексика вимагає від вихованця емоційності, творчої активності, мобілізації всіх його фізичних і духовних сил. Завдання педагога-хореографа є в тому, щоб постійно покращувати хореографічну культуру дітей, ознайомлюючи їх з найкращими взірцями танцювальної культури, з життям і практикою провідних хореографів, балетмейстерів і художніх колективів. Учні, які систематично навчаються хореографії, набувають стрункої постави, легко і граційно рухаються. При цьому зникають такі фізичні вади, як сутулість, ходьба з піднятими плечима, похилена голова, розмашиста хода. Крім того, педагог-хореограф повинен навчити своїх вихованців основ танцювальної культури, дати їм необхідні знання, навички, танцювальну техніку, враховуючи вікову категорію дітей. Виховання і навчання представляють неподільну єдність. Заняття хореографією сприяють естетичному вихованню, надають неабиякий вплив на фізичний розвиток дитини, слугують зростанню їхньої загальної культури, тому можна стверджувати, що танцювальне мистецтво має чудове поле для широкого здійснення виховних цілей. Саме тому очевидна актуальність і вибір даної теми.
Інші роботи з даної категорії: