0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування навичок здорового способу життя у дітей середнього дошкільного віку в співпраці закладу дошкільної освіти і сім’ї (ID:1050287)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 73
Рік виконання: 2019
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1. Наукові підходи до проблеми формування здорового способу життя 6 2. Педагогічні умови формування здорового способу життя дошкільників 13 3. Вплив дошкільного навчального закладу й сім’ї у формуванні навичок здорового способу життя у дітей середнього дошкільного віку 18 Висновки до першого розділу 27 Розділ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 29 1. Діагностика рівнів сформованості навичок здорового способу життя у дошкільників 29 2. Програма формування навичок здорового способу життя у дітей середнього дошкільного віку в співпраці закладу дошкільної освіти і сім’ї 35 3. Аналіз результатів емпіричного дослідження рівнів сформованості навичок здорового способу життя у дітей середнього дошкільного віку 44 Висновки до другого розділу 50 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета дослідження полягає у обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці програми формування навичок здорового способу життя в дітей середнього дошкільного віку в співпраці закладу дошкільної освіти і сім’ї. Реалізація поставленої мети досягається шляхом вирішення таких завдань: 1. Проаналізувати психолого-педагогічні дослідження проблеми формування здорового способу життя дітей дошкільного віку. 2. Теоретично обґрунтувати педагогічні умови формування здорового способу життя дітей середнього дошкільного віку. 3. Продіагностувати рівні сформованості навичок здорового способу життя в дошкільників середнього віку. 4. Розробити та експериментально перевірити перспективну програму формування навичок здорового способу життя в дітей середнього дошкільного віку в співпраці закладу дошкільної освіти і сім’ї. Об’єкт дослідження ― процес формування навичок здорового способу життя у дітей середнього дошкільного віку. Предмет дослідження ― програма формування навичок здорового способу життя у дітей середнього дошкільного віку в співпраці дошкільного навчального закладу та сім’ї. У роботі використано такі методи дослідження: методи теоретичного аналізу психолого-педагогічної, науково-методичної літератури, дисертаційних досліджень з проблеми формування уявлень про здоровий спосіб життя в дітей дошкільного віку; дослідно-експериментальна робота з дошкільниками; метод статистичної обробки матеріалу. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що розширені наявні теоретичні уявлення про зміст, організації взаємодії дошкільного навчального закладу та сім’ї в залученні дітей середнього дошкільного віку до здорового способу життя; виявлені основні компоненти здорового способу життя дошкільників середнього віку, його показники та рівні. Практичне значення даного дослідження полягає в тому, що відповідно до обґрунтованих теоретичних положень, визначені, експериментально перевірений і підтверджений на практиці перспективний план взаємодії дошкільного навчального закладу та сім’ї, що забезпечує залучення дітей середнього дошкільного віку до здорового способу життя. Експериментальна база дослідження ― заклад дошкільної освіти №768, який розташований за адресою: місто Київ, вулиця Архітектора Ніколаєва, 5А; в дослідно-експериментальній роботі взяли участь 40 дітей у віці 4-5 років і їхні сім’ї. Структура роботи. Робота складається зі вступу, 2 розділів (теоретичного та практичного), загальних висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: