0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сенсомоторний розвиток дітей молодшого дошкільного віку в процесі занять з ліплення (ID:1050292)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ 5 1.1. Поняття сенсомоторного розвитку особистості та короткий історично-теоретичний аспект становлення сенсорного виховання як напрямку педагогічної науки 5 1.2. Особливості сенсорномоторного розвитку дитини раннього віку….... 8 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ОРГАНІЗАЦІЇ СЕНСОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ З ЛІПЛЕННЯ 14 2.1. Значення, завдання і зміст ліплення в дитячому садку 14 2.2. Методика навчання та технічні прийоми ліплення 15 2.3. Організація експериментального дослідження та аналіз його результатів 20 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24 ДОДАТКИ 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета курсової роботи  теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови сенсомоторного розвитку дітей раннього дошкільного віку на заняттях ліплення. Мета дослідження передбачає виконання таких завдань: - вивчити стан досліджуваної проблеми в педагогічній та методичній літературі; - обґрунтувати зміст, значення та завдання занять ліплення в дитячому садку; - розкрити матеріали та техніки ліплення для дітей раннього дошкільного віку; - провести педагогічний експеримент та зробити відповідні висновки. Обʼєкт дослідження курсової роботи  діти раннього дошкільного віку. Предмет дослідження  процес розвитку творчості дітей раннього дошкільного віку на заняттях з ліплення. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення джерел інформації; педагогічний експеримент; спостереження; бесіда; вивчення педагогічної документації; вивчення передового педагогічного досвіду; вивчення та аналіз продуктів дитячої образотворчої діяльності; порівняльний аналіз результатів дослідження. Практичне значення курсової роботи полягає у тому, що результати дослідження можна використати у подальшій діяльності вихователів дитячих навчальних закладів під час проведення занять з ліплення з дітьми раннього дошкільного віку. Курсова робота складається з двох розділів – теоретичного і практичного, а також вступу, висновків, списку використаної літератури та додатків. У теоретичному розділі розкрито поняття сенсомоторного розвитку особистості, а також розглянуто особливості сенсорно-перцептивного розвитку дитини раннього віку. Практичний розділ вміщує аналіз чинних програм для дошкільних навчальних закладів («Українське дошкілля» та «Соняшник») та методики навчання й технічних прийомів ліплення. А також вміщує організацію, проведення та аналіз результатів експериментального дослідження. У висновках висвітлені результати проведеної роботи. У додатках подано конспект заняття та фото-звіт з його проведення.
Інші роботи з даної категорії: