0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості розвитку пам’яті дітей середнього дошкільного віку (ID:1050294)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Визначення поняття пам’яті. Види пам’яті 5 1.2. Теоретичні підходи до розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній психології 7 1.3. Особливості розвитку пам’яті у дітей середнього дошкільного віку 10 Висновки до першого розділу 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОБОТИ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ 15 2.1. Комплекс вправ для розвитку короткочасної пам’яті з дітьми середнього дошкільного віку 15 2.2. Вправи для дітей середнього дошкільного віку на розвиток зорової пам’яті 17 2.3. Вправи на розвиток слухової пам’яті для дітей середнього дошкільного віку 19 2.4. Вправи на розвиток рухової пам’яті для дітей середнього дошкільного віку 20 2.5. Комплекс вправ для розвитку довільного запам’ятовування для дітей середнього дошкільного віку 21 Висновки до другого розділу 24 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою курсової роботи є теоретично вивчити особливості розвитку пам’яті дітей середнього дошкільного віку та окреслити вправи, які впливають на розвиток пам’яті дітей цього віку. Відповідно до мети встановленні завдання:  визначити поняття «пам’ять»;  проаналізувати види пам’яті;  визначити особливості розвитку пам’яті дітей в середньому дошкільному віці;  дібрати вправи, які впливають на розвиток пам’яті дітей середнього дошкільного віку. Об’ктом дослідження є процес розвитку пам’яті дітей середнього дошкільного віку. Предмет  особливості розвитку пам’яті середніх дошкільників. Задля реалізації поставлених завдань використовуються різні методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, зіставлення та класифікація науково-психологічних джерел інформації, що дозволило узагальнити та систематизувати погляди вчених на проблему, яка вивчається.
Інші роботи з даної категорії: