Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Екологічне виховання й освіта передбачають формування у дітей знань і уявлень про навколишній світ, що включає природу і суспільство; розуміння взаємозв’язку між цими складовими світу і взаємозалежності; вироблення правильних форм взаємодії з навколишнім середовищем; розвиток емоційно-позитивного ставлення до природи.
 Екологічна культура особистості припускає наявність у людини певних знань і переконань, готовність до діяльності, а також володіння практичними діями, що узгоджуються з вимогами розумного, дбайливого ставлення до природи. Особливу увагу при роботі з дітьми молодшого віку слід приділяти вихованню дбайливого ставлення до природи, формуванню вміння дотримуватись елементарних правил поведінки у взаємодії з природою.
 Робота в даному напрямку здійснюється на заняттях, у процесі спостережень, цільових екскурсій, читання художніх творів, різних ігор і розваг, трудової й продуктивної діяльності. 
Необхідно організувати навчально-виховний процес так, щоб діти прагнули пізнавати навколишній світ, уміли встановлювати взаємозв’язки (як людина залежить від природи і впливає на неї, як рослини пов’язані з повітрям і водою тощо) і могли застосувати отримані знання у своїй практичній діяльності. 
Цьому сприяють спеціально створені вихователем проблемні ситуації та різні ігри. Для дітей дошкільного віку необхідно вибирати ті ігри, які зрозумілі їм, доступні за віком і не суперечать принципам екологічного виховання.
Об’єкт дослідження – дидактичні ігри, як засіб екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку
Предмет дослідження – зміст і завдання екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку.
Метою роботи є визначити проблеми екологічного виховання та розробити методичні рекомендації для вчителів початкових класів щодо екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку. Виходячи з мети роботи виділені завдання: 
- обгрунтувати особливості використання дидактичної гри як засобу екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку;
 - розробити методичні рекомендації для вчителів початкових класів щодо екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку. 
Методи дослідження застосовувалися відповідно до мети і завдань дослідження, а саме теоретичні методи – компонентний аналіз, трансформації, класифікація і систематика – були використані при аналізі поняття екологічного виховання у науковій психолого-педагогічній літературі; абстрагування, синтез – при виявленні суті та змісту екологічного виховання учнів молодшого шкільного віку, систематизація, узагальнення допомогли розробленню методичних рекомендацій для вчителів щодо екологічного виховання молодших школярів. 
Методи емпіричного дослідження – порівняння, опис – застосовані при характеристиці особливостей застосування дидактичних ігор під час екологічного виховання молодших школярів. 
Практичне значення одержаних результатів. Значення результатів курсової роботи полягає у тому, що розроблені методичні рекомендації для вчителів початкових класів щодо екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку дозволяють допомогти дітям прагнути пізнавати навколишній світ, вміти  встановлювати взаємозв’язки та застосовувати отримані знання у своїй практичній діяльності.
Структура роботи. Характер і специфіка поставлених у дослідженні завдань зумовили наступну структуру роботи: вступ, 2 розділи, висновки до кожного розділу, загальні висновки, списку використаних джерел та додатки.