0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування критичного мислення учнів у початковій школі (ID:1065294)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 86
Рік виконання: 2019
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. 1.1. Формування критичного мислення дітей засобами освітніх технологій як психолого-педагогічна проблема 1.2. Етапи технології формування критичного мислення 1.3. Особливості формування критичного мислення в початковій школі Bисновок до першого розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Методи і прийоми технології критичного мислення на уроках у початковій школі 2.2. Організація експерименту та аналіз його результатів Bисновок до другого розділу. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У роботі здійснено теоретичне узагальнення й запропоновано нове вирішення проблеми формування критичного мислення учнів молодшого шкільного віку як наскрізного уміння у Новій українській школі. Обґрунтовано форми, методи й прийоми реалізації технології формування критичного мислення. Виявлено особливості його формування у школі першого ступеня. Здійснено експериментальну перевірку форм і методів реалізації освітньої технології формування критичного мислення в початковій школі. Здійснено аналіз результатів проведених досліджень. Розроблено рекомендації формування критичного мислення у школі першого ступеня. Ключові слова: критичне мислення, технологія формування критичного мислення, освітня технологія, форма, метод, прийом, початкова школа, учень молодшого шкільного віку.
Інші роботи з даної категорії: