0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи з ілюстративним матеріалом підручника на уроках у початковій школі (ID:1065342)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 110
Рік виконання: 2022
Вартість: 280
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ З ІЛЮСТРАТИВНИМ МАТЕРІАЛОМ ПІДРУЧНИКА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. З історії проблеми дослідження 1.2. Ілюстративний матеріал як структурний компонент підручника для початкової школи 1.3. Вимоги до ілюстрацій підручника, адресованих молодшим школярам 1.4. Аналіз педагогічного досвіду з проблеми дослідження РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ІЛЮСТРАТИВНИМ МАТЕРІАЛОМ ПІДРУЧНИКА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Дидактичні умови організації роботи з ілюстративним матеріалом підручника організації роботи з ілюстративним матеріалом підручника на уроках у початковій школі 2.2. Методика формувального експерименту 2.3. Результат експериментальної методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Представлено результати дослідження проблеми використання ілюстративного матеріалу підручника на уроках у початковій школі, а саме: розкрито сутність поняття «ілюстративний матеріал» та теоретичні основи його побудови; описано роль ілюстративного матеріалу в структурі підручника для початкової школи та психолого-педагогічні основи організації роботи з ілюстративним матеріалом підручника; визначено дидактичні умови організації роботи з ілюстративним матеріалом підручника у початковій школі (систематичне використання ілюстративного матеріалу на уроках для розвитку пізнавального інтересу молодших школярів; цілеспрямоване використання ілюстративного матеріалу як структурного компонента підручника для розвитку мислення учнів; мотивування учнів до роботи з ілюстративним матеріалом підручника засобами інтерактивних методів навчання). Відповідно до визначених дидактичних умов проведено експериментальне дослідження організації роботи з ілюстративним матеріалом підручника у початковій школі; з’ясовано результативність експериментальної методики. Ключові слова: початкова школа, учні молодшого шкільного віку, підручник для початкової школи, ілюстративний матеріал підручника, робота з ілюстративним матеріалом, дидактичні умови організації роботи з ілюстративним матеріалом, розвиток учнів.
Інші роботи з даної категорії: