0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання нестандартних уроків як засіб формування творчих здібностей здобувачів освіти (ID:1072161)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 58
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ ЯК СПОСОБУ РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ШКОЛЯРА…………………………………………………………...7 1.1. Визначення сутності поняття «Здібності. Творчі здібності» у науковій літературі……………………………………………………..7 1.2. Можливості нестандартних уроків в формуванні творчих здібностей школярів……………………………………………………………….11 1.3. Формування творчих здібностей здобувачів освіти засобами нестандартних уроків…………………………………………………18 РОЗДІЛ ІІ. ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ……………………………………..24 2.1. Вивчення стану проблеми в практиці роботи в сучасній школі……24 2.2. Методична розробка плану з використанням нестандартного уроку в формуванні творчого потенціалу школярів…………………………31 ВИСНОВОК……………………………………………………………………...49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Зі змінами в суспільстві та зростанням вимог до шкільної системи зростає і потреба у вихованні творчих особистостей. Метою освіти є не лише передача знань, умінь і навичок, а й розвиток розумових сил, здібностей і нахилів учнів. Розвиток творчих здібностей учнів є важливою та актуальною проблемою в сучасній освіті. Творчість не є природним даром, а може бути розвинута і вдосконалена шляхом педагогічного впливу та сприяти формуванню пізнавальних інтересів учнів. Педагоги мають важливу роль у створенні сприятливого середовища для розвитку творчості серед учнів. Це може бути досягнуто через використання різноманітних методів навчання, створення ігрових ситуацій, поставлення завдань, які вимагають креативного підходу, та сприяння самовираженню учнів. Використання нестандартних форм навчання на уроках є важливою частиною сучасної педагогіки та методики викладання. Це допомагає зробити процес навчання більш цікавим, інтерактивним та залучити учнів до активної участі в уроці. Деякі видатні педагоги, які досліджували нестандартні методики викладання, внесли вагому наукову та практичну вкладку в цю сферу (Н.А.Короткова, Н. Я. Міхайленко, А. І. Сорокина, Н. Р. Ейгес і ін.). Їхні дослідження та розробки сприяють розвитку кращих методик навчання та роблять уроки більш доступними та ефективними для різних категорій учнів. Використання нестандартних методик може включати в себе ігрові підходи, рольові гри, проекти, дискусії, колективну роботу та інші активні форми навчання, які дозволяють учням вчитися шляхом дослідження та самостійного відкриття. Такі методики сприяють активному мисленню, розвитку критичного мислення, комунікаційним навичкам та творчому підходу до навчання. Це важливий напрямок в сучасній освіті, оскільки він сприяє залученню учнів до навчання, розвиває їх творчі здібності та формує навички, які можуть бути корисними в подальшому житті. Важливим моментом у впровадженні нестандартних форм навчання є підтримка педагогічними дослідженнями та методиками. Видатні педагоги та психологи, які присвятили своє життя дослідженню навчання та розвитку дітей, давали вагомий внесок в розуміння того, як працюють різні методи навчання та як вони можуть бути оптимізовані для досягнення кращих результатів. Важливо враховувати індивідуальні особливості учнів різного віку та враховувати наукові підходи до навчання, щоб створити ефективні програми та методики. Використання ігрових елементів та нестандартних форм навчання може покращити сприйняття матеріалу і сприяти активному засвоєнню знань. Педагоги, які досліджують та застосовують нестандартні методи навчання, вносять цінний внесок у сучасну педагогіку та допомагають розвивати творчий підхід до освіти, що важливо для формування навчальних навичок та розвитку особистості учня. (П. П. Блонський, Л. С. Виготський, С. Л. Рубінштейн, Д. Б. Ельконін і ін.). Різні питання використання ігрової діяльності в ЗНЗ розглядалися С. В. Арутюняном, О. С. Газманом, В.М.Грігорьевим, О. А. Дьячкової, Ф. І. Фрадкиной, Г. П. Щедровіцким і інші. Нетрадиційні уроки також набувають все більшого значення у зв'язку з інформаційним перевантаженням сучасних школярів. У всьому світі, особливо в Європі, незмірно розширилося предметне та інформаційне середовище. Засоби масової інформації останнім часом бомбардують учнів величезною кількістю інформації. Важливим викликом для шкіл є розвиток здатності самостійно оцінювати і відбирати інформацію, яку вони отримують. Зясовано, що формою навчання, що розвиває такі здібності, є нетрадиційні уроки, які заохочують до практичного використання набутих знань у класі та за його межами. Теоретична значущість дослідження виражається в обґрунтуванні принципів побудови, змістовного наповнення і застосування нетрадиційних методів навчання, спрямованих на розвиток творчих здібностей учнів. Ваша робота глибоко аналізує принципи, які підтримують творчий розвиток, і обґрунтовує їхню ефективність. Видаючийся внесок полягає в тому, що ви надаєте наукові обґрунтування і відомості, які можуть бути використані для зміцнення навчального процесу у загальноосвітніх закладах. Практична важливість дослідження включає створення системи та методик для розвитку здібностей школярів, і ваші висновки та результати мають нагоду бути використані в реальному навчально-виховному процесі шкіл. Наша робота є практичним інструментом для педагогів та адміністрації шкіл, сприяючи вдосконаленню методики навчання та підтримці розвитку творчих здібностей дітей шкільного віку. Об’єкт дослідження: педагогічний процес розвитку творчих здібностей. Предмет дослідження: нестандартні форми навчання як засіб розвитку творчих здібностей здобувачів освіти. Гіпотеза: вивчення нового матеріалу буде більш ефективним при наступних умовах: облік особливостей розвитку школярів, мотивація навчання, цілеспрямоване і систематичне застосування різних видів нетрадиційних форм навчання. Мета дослідження укладалася в тому, щоб розкрити суть нестандартних форм організації навчання у розвитку творчих здібностей здобувачів освіти при вивченні нового матеріалу. Досягнення цієї мети вимагало рішення наступних завдань: 1. Розглянути визначення сутності поняття «Здібності. Творчі здібності» у науково–педагогічній літературі; 2. Охарактеризувати можливості нестандартних уроків в формуванні творчих здібностей здобувачів освіти; 3. Визначити шляхи та напрями формування творчих здібностей здобувачів освіти засобами нестандартних уроків; 4. Вивчити стан проблеми використання нестандартних уроків у практиці роботи в сучасній школі; 5. Запропонувати методичну розробку плану–конспекту з використанням нестандартного уроку в формуванні творчого потенціалу школярів. Методи дослідження: - абстрактні – дослідження та аналіз наукової та методичної літератури із завдання дослідження; - вивчення навчально–методичної документації, програм навчання здобувачів освіти; - ознайомлення з педагогічним досвідом вчителів у досліджуваній проблемі. Структура роботи. Курсова робота структурована на вступ, два розділи, висновки до них, список використаної літератури. Загальний обсяг роботи складає 56 сторінок, з яких 37 сторінок основного тексту.
Інші роботи з даної категорії: