0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ СТИЛІСТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК НА УРОКАХ РУМУНСЬКОЇ МОВИ (ID:1072169)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 28
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………...…………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ СТИЛІСТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК НА УРОКАХ РУМУНСЬКОЇ МОВИ………………………………………………6 1.1. Поняття стилістики та її завдання……………………………………6 1.2. Основні стилістичні прийоми………………………………………...9 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ СТИЛІСТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК НА УРОКАХ РУМУНСЬКОЇ МОВИ……………………………………………..13 2.1. Використання мовних і мовленнєвих засобів для створення різних стилів мовлення……………………………………………………...13 2.2. Формування навичок аналізу стилістичних особливостей тексту..19 ВИСНОВОК……………………………………………………………………...24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Стилістика є однією з найважливіших дисциплін у мовознавстві, оскільки вона вивчає мову в її функціональному аспекті. Формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови є важливою умовою успішного оволодіння мовою. Формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови є важливою умовою успішного оволодіння мовою. Це дозволяє учням: • Правильно використовувати мовні засоби в різних стилях мовлення; • Розуміти стилістичні особливості тексту; • Створювати власні тексти, які відповідають певному стилю. У сучасних умовах зростає роль стилістики в навчанні румунської мови. Це пов'язано з такими факторами, як:  Поширення засобів масової інформації, які використовують різні стилі мовлення. Учні постійно стикаються з текстами різних стилів, і тому важливо, щоб вони могли правильно розуміти і використовувати ці стилі.  Зростання ролі комунікативної компетенції в житті людини. Комунікативна компетенція передбачає вміння використовувати мову в різних ситуаціях спілкування, у тому числі вміння використовувати різні стилі мовлення.  Розвиток творчих здібностей учнів. Формування основних стилістичних умінь і навичок сприяє розвитку творчих здібностей учнів, оскільки дозволяє їм освоїти різні мовні засоби, які можна використовувати для створення цікавих і оригінальних текстів. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування і розробка методичних рекомендацій щодо формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови. Завданнями дослідження є: 1. Розкрити теоретичні основи формування основних стилістичних умінь і навичок; 2. Проаналізувати практичні аспекти формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови; 3. Розробити методичні рекомендації щодо формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови. Об’єктом дослідження є процес формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови. Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти формування основних стилістичних умінь і навичок. У дослідженні використані такі методи: • Аналітичний метод. • Синтез. • Порівняльний метод. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що воно: 1. Розширює теоретичні знання про формування основних стилістичних умінь і навичок. У курсовій роботі будуть розглянуті теоретичні основи стилістики, зокрема, види стилів літературної мови, основні стилістичні прийоми. 2. Формує нові наукові підходи до формування основних стилістичних умінь і навичок. Розроблені методичні рекомендації щодо формування основних стилістичних умінь і навичок. Ці рекомендації можуть бути використані вчителями румунської мови для удосконалення процесу навчання стилістики. Практичне значення дослідження полягає в тому, що воно: 1. Сприяє удосконаленню процесу навчання стилістики в школі. Методичні рекомендації, розроблені в курсовій роботі, можуть бути використані вчителями румунської мови для підвищення ефективності навчання стилістики. 2. Розширює можливості творчого самовираження учнів. Формування основних стилістичних умінь і навичок сприяє розвитку творчих здібностей учнів, оскільки дозволяє їм освоїти різні мовні засоби, які можна використовувати для створення цікавих і оригінальних текстів. Структура курсової роботи відповідає поставленим завданням. Вона складається з вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи складає 28 сторінок, з яких 20 сторінок основного тексту.
Інші роботи з даної категорії: