ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ СТИЛІСТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК НА УРОКАХ РУМУНСЬКОЇ МОВИ (ID:1072169)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………...…………...3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ СТИЛІСТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК НА УРОКАХ РУМУНСЬКОЇ МОВИ………………………………………………6
1.1. Поняття стилістики та її завдання……………………………………6
1.2. Основні стилістичні прийоми………………………………………...9
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ СТИЛІСТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК НА УРОКАХ РУМУНСЬКОЇ МОВИ……………………………………………..13
2.1. Використання мовних і мовленнєвих засобів для створення різних стилів мовлення……………………………………………………...13
2.2. Формування навичок аналізу стилістичних особливостей тексту..19
ВИСНОВОК……………………………………………………………………...24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...26
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Стилістика є однією з найважливіших дисциплін у мовознавстві, оскільки вона вивчає мову в її функціональному аспекті. Формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови є важливою умовою успішного оволодіння мовою.
Формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови є важливою умовою успішного оволодіння мовою. Це дозволяє учням:
• Правильно використовувати мовні засоби в різних стилях мовлення;
• Розуміти стилістичні особливості тексту;
• Створювати власні тексти, які відповідають певному стилю.
У сучасних умовах зростає роль стилістики в навчанні румунської мови. Це пов'язано з такими факторами, як:
Поширення засобів масової інформації, які використовують різні стилі мовлення. Учні постійно стикаються з текстами різних стилів, і тому важливо, щоб вони могли правильно розуміти і використовувати ці стилі.
Зростання ролі комунікативної компетенції в житті людини. Комунікативна компетенція передбачає вміння використовувати мову в різних ситуаціях спілкування, у тому числі вміння використовувати різні стилі мовлення.
Розвиток творчих здібностей учнів. Формування основних стилістичних умінь і навичок сприяє розвитку творчих здібностей учнів, оскільки дозволяє їм освоїти різні мовні засоби, які можна використовувати для створення цікавих і оригінальних текстів.
Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування і розробка методичних рекомендацій щодо формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови.
Завданнями дослідження є:
1. Розкрити теоретичні основи формування основних стилістичних умінь і навичок;
2. Проаналізувати практичні аспекти формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови;
3. Розробити методичні рекомендації щодо формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови.
Об’єктом дослідження є процес формування основних стилістичних умінь і навичок на уроках румунської мови.
Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти формування основних стилістичних умінь і навичок.
У дослідженні використані такі методи:
• Аналітичний метод.
• Синтез.
• Порівняльний метод.
Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що воно:
1. Розширює теоретичні знання про формування основних стилістичних умінь і навичок. У курсовій роботі будуть розглянуті теоретичні основи стилістики, зокрема, види стилів літературної мови, основні стилістичні прийоми.
2. Формує нові наукові підходи до формування основних стилістичних умінь і навичок. Розроблені методичні рекомендації щодо формування основних стилістичних умінь і навичок. Ці рекомендації можуть бути використані вчителями румунської мови для удосконалення процесу навчання стилістики.
Практичне значення дослідження полягає в тому, що воно:
1. Сприяє удосконаленню процесу навчання стилістики в школі. Методичні рекомендації, розроблені в курсовій роботі, можуть бути використані вчителями румунської мови для підвищення ефективності навчання стилістики.
2. Розширює можливості творчого самовираження учнів. Формування основних стилістичних умінь і навичок сприяє розвитку творчих здібностей учнів, оскільки дозволяє їм освоїти різні мовні засоби, які можна використовувати для створення цікавих і оригінальних текстів.
Структура курсової роботи відповідає поставленим завданням. Вона складається з вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи складає 28 сторінок, з яких 20 сторінок основного тексту.
Інші роботи з даної категорії: