«Формування моральної сфери старших дошкільників, засобами пальчикового театру» (ID:1082093)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1.Теоретичний аналіз засад морального виховання дітей старшого дошкільного віку 6
1.2 Пальчиковий театр як засіб розвитку дрібної моторики дітей старшого дошкільного віку 11
ВИСНОВОК ДО 1 РОЗДІЛУ 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 17
2.1 Обґрунтування педагогічних умов оптимальної взаємодії вихователя з дітьми старшого дошкільного віку у театралізованій діяльності 17
2.2 Методика формувальної частини експерименту щодо розвитку колективної взаємодії між вихователями та дітьми старшого дошкільного віку у театралізованій діяльності 24
2.3 Контрольний етап експерименту щодо розвитку колективної взаємодії між вихователями та дітьми старшого дошкільного віку у театралізованій діяльності 28
ВИСНОВОК ДО 2 РОЗДІЛУ 32
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Одне з головних завдань навчальних закладів – зацікавити дітей новими відкриттями, сформувати у них стійкий інтерес до навчання, пізнавальної діяльності та високі моральні цінності. Вчителі та науковці повинні впроваджувати інноваційні форми, методи та інтегровані технології навчання, працювати над новими сучасними підходами до мотивації дітей до навчання. Педагогічна наука наразі досліджує різні ефективні способи покращення моральних задатків дітей та підвищення їхньої морально-етичної компетентності.
Сьогодні, з перших років дошкільного виховання та шкільного навчання, важливо навчити дітей самостійно оперувати інформацією, правильно її використовувати, розрізняти добро і зло, що таке моральні норми і правила поведінки. Український педагог Г. Ващенко говорив: «Якщо людина мислить і творить якомога більше, вона стає вільною і активною. Якщо активність зменшується, то зменшується і уява, і мислення» [7].
Зміни, що відбуваються в нашій країні, відкривають необмежені можливості для самореалізації і вимагають почуття відповідальності, компетентності та готовності самостійно вирішувати проблеми [10].
Інноваційні вчителі активно впроваджують у навчальний процес інновації, яких раніше не було. Таким чином, вони можуть організувати навчальну діяльність, яка буде цікавою і корисною для всіх. Використання театральної діяльності як засобу морального виховання для нас не є чимось новим. Сьогодні всі заклади дошкільної освіти беруть участь у різноманітних проектах та курсах, вчаться по-новому використовувати театральну діяльність у вихованні дітей. Сучасна система освіти має на меті формувати у дітей високу моральну вихованість, допомагати їм розуміти глибину зв'язків між явищами і процесами в житті та навчанні, розвивати цілісне світосприйняття.
Питання морального виховання дітей завжди актуальне. Актуальність питань морального виховання підтверджується нормативними документами. Сьогодні питання морального виховання дітей все частіше висвітлюється через телевізійні програми та засоби масової інформації.
Це має певний вплив на поведінку дітей, їхні стосунки з однолітками та дорослими, їхній моральний світогляд та розвиток особистості в цілому. Моральне виховання неможливо відокремити від спеціально організованого виховного процесу. Моральність розуміється як формування у дітей норм і правил поведінки в суспільстві [9].
Її розуміють як формування норм, правил поведінки в суспільстві та ставлення до людей і праці. Тому важливо розвивати у дітей глибоке почуття моралі. У будь-якій діяльності у дітей формуються моральні якості; В. Сухомлинський стверджує, що моральна вихованість дитини – це результат моральної поведінки і моральних відносин.
Мета дослідження – проаналізувати процес організації морального виховання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності.
Інші роботи з даної категорії: