0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кредитно-модульна система організації навчального процесу (ID:108713)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 13
Рік виконання: 2013
Вартість: 20 грн
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 2.Особливості впровадження і використання кредитно-модульної системи контролю знань студентів А) Принципи впровадження КМСОНП Б) Елементи ЕСТS 3. Шкала оцінювання ЕСТS для оцінки якості досягнень студента Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновки Отже, рейтингову систему не слід розглядати тільки як систему визначення якості успішності. Крім контрольно-оціночної функції, вона одночасно є способом організації навчальної діяльності, і, при вдалому її використанні, може стати одним із самих істотних факторів стимулювання пізнавальної діяльності студентів. Особливо актуальною рейтингова система стає при переході до багаторівневої системи підготовки спеціалістів в рамках навчальних комплексів на рівнях бакалавр-спеціаліст-магістр. Рейтингова оцінка студента з навчальної дисципліни дає можливість визначити рейтинг студента з певного предмету і на потоці, і на курсі. В більшості вузів, які упровадили таку методику, рейтинги складають від 50-60 (мінімальний заліковий бал) до 100 балів. Рейтингова система оцінки знань є важливим психологічним аспектом модульно-рейтингового навчання, виявляючи і розвиваючи творчі здібності студентів, підвищуючи об'єктивність оцінки їх знань, привчаючи до здорової конкуренції в процесі навчання. Система модульного навчання неможлива без рейтингового контролю і успішного упровадження цієї технології, потребує відповідного організаційного і методичного забезпечення. Очевидним недоліком системи є зменшення часу діалогового спілкування викладача зі студентами у зв'язку з тим, що більшість проміжних контрольних робіт є особисті. Модульна програма - це система засобів, прийомів, за допомогою яких досягається інтегруюча дидактична мета в сукупності всіх модулів конкретної навчальної дисципліни.
Інші роботи з даної категорії: