0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виховання вольових якостей дітей молодшого дошкільного віку в процесі рухової діяльності (ID:1108473)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 28
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні основи виховання вольових якостей дітей молодшого дошкільного віку 1.1. Поняття волі та вольових якостей 1.2. Особливості розвитку вольових якостей у дітей молодшого дошкільного віку 1.3. Роль рухової діяльності у розвитку вольових якостей дітей молодшого дошкільного віку РОЗДІЛ ІІ. Дослідницька робота з формування вольових якостей особистості у дітей молодшого дошкільного віку у процесі ігрової діяльності 2.1. Вивчення сформованості вольових якостей у дітей молодшого дошкільного віку 2.2. Система роботи з формування вольових якостей дітей молодшого дошкільного віку через гру ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У роботі досліджується розвиток вольових якостей у дітей молодшого дошкільного віку. Перш за все, розглянуто поняття волі та її ключових характеристик, а також вольових якостей, які є основою формування цілеспрямованості, наполегливості та самоконтролю у дітей. Особливу увагу приділено аналізу розвитку цих якостей у дітей молодшого дошкільного віку, враховуючи їх вікові особливості та психологічні потреби. Розглядається роль рухової діяльності як важливого фактора, що сприяє формуванню вольових якостей, зокрема через активну участь у фізичних вправах та іграх. Досліджується рівень сформованості вольових якостей у дітей цієї вікової групи, а також визначаються ефективні підходи до їх розвитку. Важливим аспектом є формування цих якостей через ігрову діяльність, що є основним видом діяльності дітей молодшого дошкільного віку. Загалом, робота пропонує систему методичних заходів, спрямованих на розвиток вольових якостей у дітей молодшого дошкільного віку через гру та рухову активність.
Інші роботи з даної категорії: