0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОДУЛЯ «БАСКЕТБОЛ» У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ» (ID:1115297)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 71
Рік виконання: 2024
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………....4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ………………………………………………………...8 1.1. Компетентність та компетентнісний підхід………………...…….8 1.2. Формування ключових компетентностей за програмою Нової Української Школи..………………………………………………..……10 1.3. Роль баскетболу на уроках фізичної культури…………………....17 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ..…………….20 2.1. Методи дослідження……………………………..…………………20 2.2. Організація та етапи дослідження………………..………………..20 РОЗДІЛ ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ШКОЛЯРІВ СЕРЕДНЬОГО ВІКУ…………………………………………………...........................27 3.1. Сформованість ключових компетентностей у школярів у процесі вивчення модуля «Баскетбол»..….……..………...…………...……27 3.2. Результати перевірки ефективності експериментальної методики формування ключових компетентностей у школярів середнього віку в процесі вивчення модуля «Баскетбол» на уроках фізичної культури….…...……………………………..…29 ВИСНОВКИ……………………………..………………………….…………..65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…...………………….……..…67 ДОДАТКИ……………………………………………...……………….……….72 АНОТАЦІЯ…………………………………………………………………….100  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2. Організація та етапи дослідження. На етапі констатувального експерименту було сформовано групу учасників дослідження – учнів 6 класу Пиріжківської гімназії (n = 16). Дослідження тривало 3 місяці, протягом 2023-2024 навчального року. Також на даному етапі педагогічного експерименту нами було визначено сформованість ключових компетентностей: 1. Вільне володіння державною мовою - проведено теоретичне тестування «Баскетбольні терміни» (додаток 1). Також було перевірено вміння учнів грамотно висловлюватись на уроках баскетболу з використанням спеціальної термінології: пояснювати вправи, правила гри у баскетбол та використовувати спеціальні баскетбольні терміни у процесі уроку. 2. Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами – проведено педагогічну вікторину «basketball», яка складалась із запитань з однією правильною відповіддю на розуміння інформації іноземною мовою на уроках баскетболу (додаток 2). РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 3.1. Сформованість ключових компетентностей у школярів у процесі вивчення модуля «Баскетбол». На початку констатувального експерименту ми проаналізували рівень сформованості ключових компетентностей учасників дослідження: 1. Вільне володіння державною мовою – аналіз проведеного теоретичного тестування «Баскетбольні терміни» показав, що лише 44,8% дітей знають баскетбольні терміни та 50,2% вміють грамотно висловлюватись на уроках баскетболу з використанням спеціальної термінології (Рис.3.1.1). 2. Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами – отримані результати після проведення педагогічної вікторини «basketball» свідчать про те, що лише 30,4% учнів розуміють інформацію іноземною мовою на уроках баскетболу. Після проведення констатувального експерименту, який показав, що учні 6 класу мають середній та нижче середнього рівень сформованості ключових компетентностей нами була застосована експериментальна методика формування ключових компетентностей у школярів на уроках фізичної культури. Методика включала: 1. Вільне володіння державною мовою. 1) Дидактичну гру-пазл «Баскетбольна термінологія» (додаток12). Це пазли-асоціації які відносять до настільних ігор, тут треба у формі пазлів поєднати логічно пов’язані між собою окремі картинки. У нашому випадку це пазли на зв’язки між поняттями (термін і його визначення). Такі логічні пазли складаються з 2-х частин, які з’єднуються між собою, а самих частин може бути багато. Гра дозволяє розвивати знання про баскетбольну термінологію та інтерес до спортивних ігор. Складання пазлів розвиває: • Дрібну моторику рук та координацію: дрібні деталі треба піднімати, тримати, вкладати на місця. Це добре тренує пальці. • Логічне мислення: завдяки пазлам дитина розуміє зв’язки між часткою і цілим, розуміє що таке термін і його визначення. • Пам’ять: тримаючи в голові термін, так і його визначення, дитина тренує довільну пам’ять.
Інші роботи з даної категорії: