0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Диференційований підхід у навчанні учнів початкових класів» (ID:112011)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 67
Рік виконання: 2014
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Поняття диференціації навчання у психолого-педагогічній науці……7 1.2. Дидактичні особливості диференціації навчання учнів початкових класів……………………………………………………………………..12 1.3. Специфіка реалізації диференційованого підходу на уроках у сучасній початковій школі………………………………………………………..19 РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Дослідження впливу диференційованого підходу на успішність навчання молодших школярів(на базі ЗОШ I-III с. Люб‘язь Любешівського району Волинської області)……………………………………………………………25 2.2. Методичні рекомендації для вчителів початкових класів щодо організації навчання молодших школярів на засадах диференціації………………….32 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….41 ДОДАТКИ……………………………………………………………………...45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову