0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виникнення вищої освіти в Україні (ID:1124776)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 5 ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ 5 1.1. Вплив Києво-Могилянської академії на розвиток науки і культури 5 1.2. Вищі навчальні заклади в період Середньовіччя 7 1.3. Особливості навчання в університетах епохи Відродження 11 1.4. Система вищої освіти за радянських часів 14 Висновки до розділу І 15 РОЗДІЛ ІІ 17 СИСТЕМА СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 17 2.1. Системи управління вищою освітою 17 2.2. Напрями реформування вищої освіти на Україні 24 Висновки до розділу ІІ 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 30 ДОДАТКИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В Україні від княжих часів існували початкові школи. Майже до кінця XVI ст. не було середніх і вищих навчальних закладів, тому вже з середини XIV ст. помітно зростає кількість українців, які навчаються в європейських університетах. Так, у найстарішому в Європі Болонському університеті здобув освіту Юрій Дрогобич. Він став першим вітчизняним доктором медицини (1482), одержав ступінь доктора філософії, у 1481 – 1482 рр. його обрано ректором цього університету. Юрій Дрогобич – автор першої української друкованої книги («Прогностична оцінка поточного 1483 року», опубліковані у Римі того ж року), вчений європейського масштабу, зачинатель гуманізму в Україні. Українські студенти були добре обізнані із сучасною їм західноєвропейською культурою, гуманістичними ідеями. Своєю діяльністю вони сприяли піднесенню вітчизняної культури. Першим поетом-гуманістом України вважається Павло Русин із західноукраїнського міста Кросно. Він навчався в Краківському й Грейфсвальдському університетах. Під впливом західноєвропейських гуманістичних і реформаційних ідей в українській освіті на межі XVI–XVII ст. відбуваються найвагоміші зміни. Створюються якісно нові навчальні заклади, які ґрунтуються на національних традиціях, поєднують вітчизняний і передовий європейський досвід. До них належать Острозький культурно-освітній центр, Львівська і Київська братські школи, Київська колегія, Києво-Могилянська академія. Утвердженню авторитету старослов’янської мови сприяло перевидання Іваном Федоровим Букваря (1578), яке доповнено грецькими і старослов’янськими текстами, вміщує трактат чорноризця Храбра «О письменах», про створення слов’янської азбуки. Це видання відоме на сьогодні у двох примірниках, один зберігається у Королівській бібліотеці м. Копенгагена у Данії, другий – у бібліотеці м. Готи в Німеччині. В Україні назва початкових посібників для навчання грамоти довго не була установлена. У XVI–XIX ст. їх називали «азбуками», «абетками», «граматиками». До нашого часу дійшов лише один примірник першого східнослов’янського Букваря («Азбуки»), виданого Іваном Федоровим 1574 року у Львові. Вважають, що термін «буквар» увів Мелетій Смотрицький (близько 1572-1633), один з провідних діячів вітчизняної освіти, видатний письменник-публіцист. Він увійшов в історію науки як засновник слов’янської філології. Видана ним «Граматіка словенския» майже два століття була єдиним підручником з даного предмету. Ця наукова праця користувалася визнанням у вітчизняних, а також сербських, болгарських, російських мовознавців. М. Ломоносов взяв її за основу своєї граматики. Гуманіст за переконаннями і патріот, М. Смотрицький активно виступав проти асиміляторської політики Польщі. Показовим у цьому відношенні є його твір «Тренос» (1610), де підкреслюється необхідність розвитку національної освіти культури, звучить заклик до боротьби за соціальне й духовне звільнення українського і білоруського народів. Об'єкт дослідження - система вищої освіти в Україні. Предмет дослідження - реформування системи вищої освіти в Україні. Мета даної нашої курсової роботи: дослідити та проаналізувати історію розвитку та сучасний стан, та проблеми вищої освіти та зазначити шляхи їх подолання. Виходячи з мети нашого дослідження перед нами постають наступні завдання: 1. Визначити який Вплив Києво-Могилянської академія мала на розвиток науки і культури; 2. Охарактеризувати особливості історії зародження вищої освіти на Україні Вищі навчальні заклади в період Середньовіччя; 3. Проаналізувати сучасний стан вищої освіти України та напрями її вдосконалення. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: