0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку (ID:1124814)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 5 1.1. Сутність, поняття та принципи патріотичного виховання дітей 5 1.2. Особливості виховання патріотичних почуттів старших дошкільників 8 1.3. Методи розвитку патріотичних почуттів дошкільників 10 РОЗДІЛ 2 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ 16 2.1. Констатуючий експеримент 16 2.2. Формуючий експеримент 18 2.3. Контрольний експеримент 20 2.4. Аналіз важливості виховання патріотичних почуттів в контексті політичних подій останніх років 22 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29 ДОДАТКИ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми курсової роботи. Реалізація державності залежить від дієвої державницької позиції кожного громадянина. Тому найголовнішим завданням суспільства завжди було, є і буде виховання поколінь гуманістів і патріотів, для яких найвищим ідеалом є єдність особистих та національно-державних інтересів. В сучасних умовах в нашій країні зростають вимоги до виховання і навчання підростаючого покоління. Так, однією з найважливіших педагогічних задач, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», є виховання у дітей патріотичних почуттів до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля [2]. Базовий компонент дошкільної освіти, як державний стандарт, визначає ознайомлення дітей з поняттями «держава»; «народ»; «людство», з правами та обов’язками громадян України. Згідно Концепції дошкільного виховання, її програмою передбачається розвиток у дітей національної культури, яка є внеском у загальнолюдські надбання демократичності, гуманізму, совісті, честі, гідності, громадянськості; виховання дітей на історичному минулому, яке формує у них патріотизм та інтернаціоналізм. Актуальність проблеми обумовлена необхідністю виховання патріотичних почуттів, починаючи з дошкільного віку. В цей період відбувається формування культурно-ціннісних орієнтації духовно-етичної основи особистості дитини, розвиток її емоцій, відчуттів, мислення, механізмів соціальної адаптації в суспільстві, починається процес національно-культурної само ідентифікації, усвідомлення себе в навколишньому світі. Слід зазначити, що цілісна наукова концепція формування громадянина, патріота України в сучасних умовах ще не створена. У педагогів-практиків у зв’язку з цим виникає немало питань, у тому числі: що входить сьогодні в зміст патріотичного виховання, якими засобами потрібно його здійснювати. Даній проблематиці присвячені фундаментальні праці вчених-філософів В. Бичка, О. Забужка, І. Надольного, І. Стогнія, В. Шинкарука тощо. Об’єктом роботи є патріотичні відчуття старших дошкільників Предметом є процеси та методи що формують патріотичні відчуття. Метою курсовою роботи є дослідження впливу ряду методів на виховання патріотичних почуттів старших дошкільників. Поставлена мети зумовила виконання наступних завдань:  викласти сутність, поняття та патріотичного виховання;  зазначити особливості виховання патріотизму старших дошкільників;  навести методи розвитку патріотичних почуттів дошкільників;  провести констатуючий, формуючий та контрольний експерименти;  аналізувати важливість виховання патріотичних почуттів в контексті політичних подій останніх років. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань та мети використані загальнонаукові методи теоретичного рівня (аналіз, порівняння) та емпіричні методи дослідження: спостереження, бесіда, тестування. Курсова робота складається з 31 сторінки друкованого тексту, вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків та включає 1 таблицю, 4 рисунки та Додаток. У списку використаних джерел 21 найменування.
Інші роботи з даної категорії: