Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми курсової роботи. Реалізація державності залежить від дієвої державницької позиції кожного громадянина. Тому найголовнішим завданням суспільства завжди було, є і буде виховання поколінь гуманістів і патріотів, для яких найвищим ідеалом є єдність особистих та національно-державних інтересів.
В сучасних умовах в нашій країні зростають вимоги до виховання і навчання підростаючого покоління.
Так, однією з найважливіших педагогічних задач, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», є виховання у дітей патріотичних почуттів до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля [2].
Базовий компонент дошкільної освіти, як державний стандарт, визначає ознайомлення дітей з поняттями «держава»; «народ»; «людство», з правами та обов’язками громадян України.
Згідно Концепції дошкільного виховання, її програмою передбачається розвиток у дітей національної культури, яка є внеском у загальнолюдські надбання демократичності, гуманізму, совісті, честі, гідності, громадянськості; виховання дітей на історичному минулому, яке формує у них патріотизм та інтернаціоналізм.
Актуальність проблеми обумовлена необхідністю виховання патріотичних почуттів, починаючи з дошкільного віку. В цей період відбувається формування культурно-ціннісних орієнтації духовно-етичної основи особистості дитини, розвиток її емоцій, відчуттів, мислення, механізмів соціальної адаптації в суспільстві, починається процес національно-культурної само ідентифікації, усвідомлення себе в навколишньому світі.
Слід зазначити, що цілісна наукова концепція формування громадянина, патріота України в сучасних умовах ще не створена. У педагогів-практиків у зв’язку з цим виникає немало питань, у тому числі: що входить сьогодні в зміст патріотичного виховання, якими засобами потрібно його здійснювати.
Даній проблематиці присвячені фундаментальні праці вчених-філософів В. Бичка, О. Забужка, І. Надольного, І. Стогнія, В. Шинкарука тощо.
Об’єктом роботи є патріотичні відчуття старших дошкільників
Предметом є процеси та методи що формують патріотичні відчуття.
Метою курсовою роботи є дослідження впливу ряду методів на виховання патріотичних почуттів старших дошкільників.
Поставлена мети зумовила виконання наступних завдань:
викласти сутність, поняття та патріотичного виховання;
зазначити особливості виховання патріотизму старших дошкільників;
навести методи розвитку патріотичних почуттів дошкільників;
провести констатуючий, формуючий та контрольний експерименти;
аналізувати важливість виховання патріотичних почуттів в контексті політичних подій останніх років.
Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань та мети використані загальнонаукові методи теоретичного рівня (аналіз, порівняння) та емпіричні методи дослідження: спостереження, бесіда, тестування.
Курсова робота складається з 31 сторінки друкованого тексту, вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків та включає 1 таблицю, 4 рисунки та Додаток. У списку використаних джерел 21 найменування.