0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гармонія трьох начал за Сухомлинським (ID:1124830)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………...3 Розділ 1. Загальне уявлення про трудове виховання в працях В.О.Сухомлинського 1.1. Трудове виховання і всебічний розвиток особистості ….…6 1.2. Шляхи, засоби та методи трудового виховання …………..15 1.3. Праця, як один з основних компонентів формування особистості з досвіду В.О. Сухомлинського …………………....17 Розділ 2. Дослідно - експериментальна робота 2.1. Постановка експерименту ……………………………………21 2.2. Результати дослідження ……………………………………...22 Висновки ……………………………………………………………………..27 Список використаних джерел ……………………………………………...31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження виражена у Національній доктрині розвитку освіти України в ХХІ столітті, яка стверджує, що система освіти повинна сприяти всебічному розвитку індивідуальності дитини. Цей розвиток базується на виявленні її задатків та здібностей, формуванні інтересів і потреб, сучасного світогляду, навичок самостійного наукового пізнання, а також оволодінні засобами практичної та пізнавальної діяльності. Зазначені завдання втілюються у школі під час вивчення різних предметів, зокрема трудового навчання. Аналіз шкільної практики свідчить про те, що інформаційне наванта-ження на школярів є значно великим, особливо для молодших школярів, які тільки адаптуються до нових умов. Це може призводити до зниження пізнавального інтересу та пасивності в навчанні. Зокрема, ефективність навчального процесу значною мірою залежить від активності учнів під час засвоєння матеріалу, використання уяви, пам'яті та мислення, а також виявлення інтересу до вивчаємих предметів і явищ. У сучасній школі роль вчителя вже не обмежується лише наданням інформації, а замість цього він відіграє ключову роль у стимулюванні пізнавальної діяльності учнів. Оскільки активізація цієї діяльності на уроках недостатня, важливо підтримувати активність учнів у позакласній роботі і спрямовувати їх на глибоке вивчення трудових навичок під час позаурочних гуртків та заходів з трудового навчання. Вчені, такі як Веремійчик І.М., Глущенко А.Г., Шутяк В.Г, Міщенко І.Т., а також Василь Олександрович Сухомлинський, розглядали методику організації позаурочної роботи з трудового навчання. Проте, аналіз досвіду вчителів-практиків вказує на те, що ці форми і види трудової діяльності школярів використовуються епізодично, безсистемно, з недостатнім урахуванням вікових особливостей дітей. Це обумовлено не лише недостатньою увагою до позакласної роботи, але й недостатньою методичною підготовкою педагогів для проведення цих заходів. Актуальність проблеми активізації пізнавальної діяльності школярів на позаурочних заходах з трудового навчання, її теоретичне й практичне значення та роль у трудовій підготовці учнів вимагають проведення спеціальних досліджень, що визначило вибір теми курсової роботи "Гармонія трьох начал за В.О. Сухомлинським". Об'єктом дослідження є трудова підготовка молодших школярів в загальноосвітньому закладі. Предметом дослідження є зміст і форми трудового навчання як засобу активізації пізнавальної діяльності та трудової підготовки молодших школярів. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експери-ментальній перевірці ефективних форм і видів роботи з трудового навчання, спрямованих на ефективну трудову підготовку та активізацію пізнавальної діяльності учнів молодших класів. Для досягнення цієї мети були визначені такі завдання дослідження: 1. Вивчити стан дослідження проблеми проведення занять з трудового навчання у психолого-педагогічній літературі. 2. Дослідити основні аспекти виховної системи В.О. Сухомлинського в сучасній школі. 3. Теоретично обґрунтувати ефективність різних форм і видів роботи з трудового навчання у молодших класах. 4. Експериментально перевірити ефективність запропонованих за-ходів. Для вирішення цих завдань були використані наступні методи дослі-дження: Емпіричні – вивчення та аналіз досвіду роботи вчителів з методики позакласної роботи з трудового навчання; педагогічне спостереження, бесіди та опитування школярів для визначення стану проведення позаурочної роботи в сучасній школі та рівня методичної підготовки вчителів до її організації; педагогічний експеримент, під час якого було перевірено ефективність форм і видів позакласної роботи в процесі трудової підготовки молодших школярів (формувальний експеримент). Теоретичні – аналіз філософської, психолого-педагогічної та методичної літератури для визначення стану дослідження проблеми; статистична кількісна і якісна обробка результатів дослідження, на основі якої було перевірено педагогічну ефективність розроблених позаурочних заходів.