0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гра в навчанні дітей молодшого віку основ зображення (ID:1124833)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗОТВОРЧИХ УМІНЬ І НАВИЧОК У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1. Процес формування образотворчих умінь і навичок у дітей молодшого дошкільного віку 6 1.2. Завдання навчання та принципи побудови програми з малювання у дітей молодшого дошкільного віку 8 1.3. Гра як форма колективної роботи на заняттях образотворчої діяльності 13 1.4. Навчання малюванню дітей молодшого дошкільного віку 14 Висновок по першому розділу 18 РОЗДІЛ 2. 20 ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ НА ЗАНЯТТЯХ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 20 2.1. Планування занять з малювання у молодшій групі 20 2.2. Проведення занять з дітьми молодшого дошкільного віку 23 Висновок по другому розділу 27 ВИСНОВКИ 29 ДОДАТКИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Образотворча діяльність дитини, яку віна тільки починає опановувати, потребує кваліфікованого керівництва. Але щоб розвинути у кожного вихованця творчі здібності, закладені природою, педагог повинен сам розбиратися в образотворчій мистецтві, в дитячій творчості, володіти необхідними способами художньої діяльності. Педагог повинен сам володіти образотворчими навичками і вміннями. Образотворча діяльність дошкільників повинна носити емоційний творчий характер. І педагог створює для цього всі умови: він, перш за все, забезпечує емоційно-образне сприйняття дійсності, формує естетичні почуття і уявлення, розвиває образне мислення і уява. Зміст педагогічного процесу багато в чому визначається соціальним замовленням. Суспільство, розвиваючись, диктує нагальну потребу у підготовці фахівців, які можуть бути затребувані в нових соціально-економічних умовах. Це впливає і на формулювання завдань навчання і виховання, і на визначення змісту педагогічного процесу, і на вибір адекватних методів і засобів. На сучасному етапі розвитку суспільства досить чітко виражена потреба у фахівцях, що володіють високим рівнем розвитку творчого потенціалу, умінням системно ставити і вирішувати різні завдання. Творчість, як найважливіший механізм пристосування, в більш широкому плані можна розглядати не тільки як професійну характеристику, але і як необхідна особистісна якість, що дозволяє людині адаптуватися в швидко мінливих соціальних умовах і орієнтуватися у все більш розширюється інформаційному полі. Отже, творче системне мислення, як найважливіша характеристика творчої особистості, - необхідна якість людини нової епохи, людини XXI століття. Успішність формування творчого системного мислення в процесі професійної освіти багато в чому визначається рівнем сформованості основних компонентів творчого мислення на більш ранніх етапах формування особистості. Шлях становлення методики образотворчої діяльності в перші десятиліття радянської влади був важкий і проходимо в гострій боротьбі з ідеалістичними теоріями. Великого поширення в цей період мала система Фрідріха Фребеля, яка ґрунтувалася на ідеалістичному розумінні розвитку дитини. Фребель вважав, що розвиток - це безперервний процес розкриття божественної суті закладеної від народження в кожній людині. Їм було запропоновано велику кількість різних образотворчих матеріалів, але дії дітей з цими матеріалами були суворо регламентовані. З кінця XIX в дитячий малюнок привернув до себе увагу вчених різних напрямків - психологів, педагогів, етнографів, мистецтвознавців, істориків як у нас в Україні, так і за кордоном. Дитячий малюнок розглядався як об'єктивний матеріал для вивчення психології дітей, для з'ясування їх загальних та індивідуальних особливостей. За кордоном один за одним з'являються праці з психології дитинства, в яких велике місце відводиться аналізу дитячого малюнка (Д. Селлі, Н. Браушвінг, Р. Лашпрехт та ін.) Першим автором, який присвятив свою працю «Діти - митці» (1887 р.) психологічному аналізу дитячих малюнків, був італійський мистецтвознавець Коррадо Річі. Вивчивши велику кількість дитячих малюнків, він дав характеристику своєрідності образотворчого творчості дітей. Але в його роботі і роботах його послідовників основним пороком була ідеалістичне розуміння шляхів розвитку дитячого малюнка. Дитячі малюнки часто оцінювалися як твір мистецтва, що мають велику естетичну цінність, ніж роботи дорослих. Мета дослідження: вивчення значення гри в системі навчання дошкільнят образотворчої діяльності. Завдання дослідження: 1. Вивчити теоретичні основи і аспекти дослідження; 2. Виявити особливості формування умінь і навичок дітей молодшого дошкільного віку на заняттях малювання; 3. Розробити рекомендації щодо вдосконалення умінь і навичок з образотворчої діяльності для вихователя молодшого дошкільного віку. Об'єктом дослідження виступає молодший дошкільний вік. Предметом дослідження є гра дошкільнят на заняттях малювання. Гіпотеза дослідження: гра на заняттях малювання допомагає формувати творчу особистість дошкільнят, якщо зміст навчальних завдань буде поєднувати у собі практичну, інтелектуальну і емоційно-оцінну діяльність. Методи дослідження. Під час написання курсового дослідження нами були використанні наступні методи: теоретичний аналіз літератури та метод спостереження. Практична значимість дослідження полягає в розробці методики формування творчої особистості дошкільнят в процесі гри на заняттях малювання. Отримані результати можуть бути використані в розробці програм з навчання для дитячого саду, а також для педагогічних навчальних закладів. База дослідження: Дитячий навчальний заклад №95, м. Миколаєва.