0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Диференціація у навчальному процессі, як форма індивідуальної технології (ID:1124854)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН Вступ………………………………………………………………………… 3 Розділ 1. Диференційний підхід в системі навчання…………………….. 5 1.1. Рівні диференціації……………………………………………… 9 1.2. Види диференціювання………………………………………… 11 1.3. Диференціація навчання - один із засобів вирішення завдань розвитку сучасної школи………………………………….. 16 Розділ 2. Диференціація навчання на сучасному етапі………………….. 20 Висновок……………………………………………………………………. 29 Список літератури………………………………………………………….. 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Ера універсалізації освіти та глибоких енциклопедичних знань залишається в минулому. З урахуванням темпу сучасного життя, необхідно визначити сферу подальшої професійної підготовки значно раніше. Цей можливий підхід реалізується завдяки диференціації освіти для школярів. Диференціація (від лат. differentia - відмінність) в освіті означає процес та результат створення відмінностей між частинами освітньої системи (підсистемами). Диференціація може бути застосована на різних рівнях: між різними школами в межах системи освіти, між різними класами в межах однієї школи, між різними групами учнів та навіть між окремими учнями в одному класі, з урахуванням різних критеріїв, таких як мета, методи, зміст освіти тощо. Причини для впровадження різних підходів у навчальному процесі можуть бути різними: стать, вік, соціальна належність, рівень розумових здібностей, академічні успіхи, індивідуальні пізнавальні інтереси тощо. Можна виділити кілька форм диференціації: За рівнем здібностей: учнів можна поділити на навчальні групи відповідно до загальних або окремих здібностей. Наприклад, за успішністю учнів вони можуть бути розподілені на класи А, В, С і навчатися за відповідними програмами з можливістю переходу з одного класу в інший. Також учні можуть групуватися за здібностями до певних груп предметів (гуманітарних, природничих, фізико-математичних) в залежності від методики; За недостатністю здібностей: учні, які відстають у певних предметах, можуть навчатися у класах, де ці предмети вивчаються на меншому рівні та в обмеженому обсязі; За майбутньою професією: існують школи, які спеціалізуються на підготовці до майбутньої професії (музичні, художні, поглиблене вивчення іноземних мов тощо); За інтересами учнів: деякі класи чи школи можуть спеціалізуватися на глибокому вивченні певних галузей знань (фізики, математики, хімії та інших); За талантами дітей: діти з певними обдарованостями можуть визначатися через проведення різноманітних олімпіад та конкурсів та отримувати спеціальну підтримку та розвиток. Кожен із перелічених підходів має свою конкретну сутність та методику навчання.