0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діагностика стану оволодіння складовою структурою слова у дошкільників (ID:1124856)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДОШКІЛЬНИКІВ 5 1.1. Характеристика розвитку мовлення дітей, дошкільного віку 5 1.2. Особливості засвоєння складової структури слова у дошкільників 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДОШКІЛЬНИКІВ НА ПРИКЛАДІ ДИТЯЧОГО САДКА 16 2.1. Констатуючий експеримент 16 2.2. Формуючий експеримент 20 2.3. Контрольний експеримент 24 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29 ДОДАТКИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Мовлення є свідченням мовної культури людини, її розумового й особистісного розвитку. Воно займає важливе місце в ряді психологічних механізмів різних видів і форм мовлення, процесу становлення і розвитку мовлення у дітей, психологічних основ педагогічного керівництва цим процесом привертає увагу багатьох психологів і повинно враховуватись у роботі вихователя. З кожним роком життя встановлює все більш високі вимоги не тільки дорослим, але й дітям: невпинно зростає об’єм знань, які потрібно їм засвоїти. Для того, щоб допомогти дітям впоратися з складними завданнями, що на них очікують, потрібно піклуватися про своєчасне і повноцінне формування у них мовлення. Це – основна умова успішного виховання та навчання. У дітей дошкільного віку, в порівнянні з дітьми раннього віку, розширюється коло спілкування, що вимагає від дитини повноцінного оволодіння засобами спілкування. Провідна діяльність дитини, яка постійно ускладнюється, висуває високі вимоги до мовлення. Стають змістовними діалоги, які включають вказівки, оцінки, узгодження ігрових дій. Дитина вчиться ставити запитання на абстрактні теми. Значно збільшується словниковий запас, засвоюються правильні граматичні конструкції. У рольовій грі з’являються нові форми мовлення: мовлення, пов’язане з інструктажем учасників гри, і мовлення, яке повідомляє дорослому про враження, отримані поза контактом з ним. Нові форми мовлення викликають до життя монологічне контекстне мовлення, тобто зв’язне висловлювання, поєднане однією складною думкою й побудоване з урахуванням цієї думки. Проблемою оволодіння складовою структурою слова дітей дошкільного віку цікавили та цікавлять багатьох вчених. Значний вклад у розвиток даної теми зробили такі науковці , як А. Н. Гвоздєв, А. К. Мар-кова, Н. X. Швачкін, Б. Кітерман, Р. І. Лалаєва та інші, у своїх працях мали на меті виявити законо¬мірності та способи подолання порушення складо¬вої структури слова в дітей. Курсова робота присвячена логопедичної роботи з корекції порушень складової структури слова у дошкільників . Мета - вивчення особливостей корекції порушень складової структури слова у дошкільників. Об'єкт - складова структура слова. Предмет - корекція порушень зскладової структури слова. У першому розділі курсової роботи розкривається питання особливості засвоєння складової структури слова у дошкільників. У другому розділі курсової роботи наведено опис проведеного дослідження з даної теми, результати дослідження та корекційної роботи, описана програма корекційної роботи з дітьми підготовчої групи дитячого саду. Курсова робота складається з 31сторінки друкованого тексту, двух розділів, вступу, висновків, списку використаних джерел з 30 найменувань та містить 2 таблиць та 5 рисунків.