Европейське мовне портфоліо як сучасна технологія навчанння англійської мови у загальноосвітних навчальних закладах (ID:1124863)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 . КОНТРОЛЬ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Загальна характеристика педагогічного контролю на уроці іноземної мови 5
1.2. Об’єкти, критерії і параметри контролю та оцінювання 8
1.3. Портфоліо як сучасна технологія контролю під час навчання учнів англійської мови 10
1.4. Психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку 13
РОЗДІЛ 2 . ЄВРОПЕЙСЬКЕ МОВНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 20
2.1. Методичні прийоми ведення європейського мовного портфоліо 20
2.2. Компаративний аспект використання європейського мовного портфоліо в школах України та Європи 28
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
ДОДАТКИ 35
Зразок роботи
ВСТУП
Сучасні умови навчання вимагають від вчителів використання більш ефективних методів та засобів контролю та оцінки знань, умінь та навичок учнів. Питання удосконалення контролю при вивченні іноземної мови були активно обговорені в літературі і стали предметом досліджень у багатьох монографіях та дисертаціях. Проте проблеми перевірки та обліку знань, умінь та навичок залишаються актуальними.
В умовах об'єднаної Європи та процесів глобалізації світу проект Європейського мовного портфоліо має сенс для подальшої навчальної та професійної підготовки наших українських учнів, які є майбутніми громадянами Європи. Для досягнення цієї перспективи, важливо почати впровадження проекту Європейського мовного портфоліо в українську практику навчання вже сьогодні.
Проте існують і інші фактори, які демонструють важливість цього проекту для української освіти та його вплив на ефективність впровадження компетентнісного підходу у навчанні. Впровадження Європейського мовного портфоліо сприяє розвитку вмінь самостійного навчання, критичного мислення, самопізнання та самореалізації особистості, які є необхідними для життєвого та професійного вибору.
Праці авторів, таких як В. Загвоздкіна, І. Калмиков, М. Остренко, Т. Новиков, О. Карп'юк, Д. Літл і інших, присвячені створенню та впровадженню Європейського мовного портфоліо на уроках, зокрема уроках англійської мови.
Проте тема залишається важливою і потребує подальшого розвитку через постійну глобалізацію і інтеграцію в світове і європейське суспільство, з одного боку, та недостатнє використання сучасних розробок на державному рівні, з іншого.
Об'єктом даної курсової роботи є методи навчання англійської мови.
Предметом є впровадження Європейського мовного портфоліо при викладанні англійської мови.
Метою дослідження є оцінка ефективності використання Європейського мовного портфоліо в загальноосвітніх школах.
Для досягнення цієї мети передбачається розв'язання наступних завдань:
Надати загальну характеристику педагогічного контролю на уроках іноземної мови.
Розглянути об'єкти, критерії і параметри контролю та оцінювання.
Оцінити ефективність портфоліо як сучасної технології контролю під час навчання англійської мови.
Охарактеризувати психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку.
Надати та проаналізувати методичні прийоми ведення Європейського мовного портфоліо.
Здійснити порівняльний аналіз використання Європейського мовного портфоліо в школах України та Європи.
Курсова робота складається з 35 сторінок тексту, включаючи вступ, два розділи, висновки, список використаних джерел (24 джерела), а також містить 2 таблиці та 1 додаток.
Інші роботи з даної категорії: