0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Козацька педагогіка, як складова народної педагогіки (ID:1125355)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК КОЗАЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 5 1.1. Витоки та специфіка козацької педагогіки 5 1.2. Традиції козацької педагогіки як засіб соціально-педагогічного виховання 11 РОЗДІЛ 2.МЕТОДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ШКОЛІ 18 2.1. Козацька система навчання і виховання 18 2.2. Зміст освіти в полкових, січових, музичних та інших козацьких школах 20 2.3. Ідеал козацького виховання 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Українська національна (етнічна) ідея відіграє велику роль у всій педагогічній спадщині нашого народу. Вона надихала освітніх діячів, педагогів на вірне служіння рідному народу. Дослідження витоків, становлення та розвитку національної системи виховання, вітчизняної педагогіки є першорядною проблемою, від розв'язання якої значною мірою залежить вихід України на сучасний рівень світових стандартів у галузі освіти і виховання. Україна має багаті й різноманітні вітчизняні педагогічні традиції. Починаючи ще з епохи Трипільської культури (ІУ-Ш тис. до н. е.), українці та їхні предки створили багатий фольклор, міфологію, багатогранне народне мистецтво, глибинну символіку, національні традиції, які як основні засоби народної педагогіки, виховної мудрості, успішно виховували підростаючі покоління в самобутньому національному, гуманістичному, демократичному дусі. Щоб зберегти волю і свободу рідного народу, поглиблювати національну самобутність українців, утверджувати їх у світі, виникала історична потреба у формуванні духовно багатих, сильних духом, фізично здорових і шляхетних людей, які палко любитимуть Україну, будуть жертовно боротися з чужоземними загарбниками. Справжнім феноменом патріотизму в історії України стало запорізьке козацтво. Воно глибоко і різнопланово вплинуло на історичну долю українського народу, на формування національної самосвідомості. Багатовіковий визвольний козацький рух покликав до життя унікальне явище не лише української та східнослов'янської, а й світової культури - козацьку педагогіку. Козацька педагогіка як невід'ємна складова української етнопедагогіки акумулювала в собі вироблені віками та апробовані часом традиції виховання молоді. Широко практиковані навчання і виховання козацьких дітей мали дуже багато національно самобутнього (в цілях, завданнях, традиціях, засобах впливу на особистість тощо). Їх відрізняли цілісність, багатство ідей і настанов козацької виховної мудрості, що становили собою і теоретичну, і практичну частини специфічної та самобутньої козацької педагогіки. Велику цінність для розвитку козацької педагогіки мають наукові праці, історичні дослідження козаччини М. Костомарова, В. Антоновича, М. Аркаса, Д. Дорошенка, І. Огієнка, а також високоідейні художні твори Т. Шевченка, А. Чайковського, Б. Грінченка, В. Симоненка, Л. Костенко, І. Драча, Д. Павличка, в яких описано вікові традиції українського народу, його велич та красу, мужність і стійкість при захисті своєї Вітчизни. Метою курсового дослідження є дослідження витоків козацької педагогіки та визначення її специфіки. Виходячи з мети перед нами постають наступні завдання:  дослідити сутність козацтва як суспільний, історичний та культурний феномен;  визначити сутність та особливості козацької педагогіки;  визначити шляхи впровадження козацької педагогіки в практику школи. Основні методи дослідження: теоретичний аналіз психолого-педагогічної, методичної й спеціальної літератури за проблемою дослідження; вивчення досвіду роботи викладачів. Структура роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.  
Інші роботи з даної категорії: