0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Комп_ютерна ігрова діяльність як засіб розумового розвитку старших дошкільників (ID:1125358)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КОМП’ЮТЕРНОЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 5 1.1. Характеристика підходів до визначення поняття та сутності «комп’ютерні ігри для дошкільників» 5 1.2. Класифікація комп’ютерних ігор для старших дошкільників 9 1.3. Програма навчання дітей в комп’ютерному класі у старших дошкільників 14 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА РОЗВИТОК ЗНАНЬ ТА НАВИЧОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 16 2.1. Завдання, зміст і аналіз результатів експерименту 16 2.2. Методичні рекомендації щодо організації навчання комп’ютерної грамоти дітей в дошкільному навчальному закладі 24 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРАСТНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Роль традиційної гри в житті дитини важко перебільшити, адже саме в ході гри відбувається процес соціалізації, який допомагає дитині пристосуватися до життя в соціумі. Гра – це і розвиток, і взаємодія, і вирішення проблем, котрі так часто постають у житті дитини. Людина грає завжди, тільки види та форми ігор змінюються в різні вікові періоди. В житті сучасної дитини присутній новий вид «гри», який через свій над стрімкий розвиток, досить важко піддається вивченню, адже за даними працівників індустрії комп’ютерних ігор, кожний тиждень з’являється нова гра, оснащена додатковими елементами та функціями. Тому вивчення ігор нового типу – комп’ютерних, є однією з головних задач сучасних дослідників. Особливе місце в останні роки починають займати ігрові технології і техніки (в тому числі і комп’ютерні), яким надають переважне значення у розвитку пізнавальних здібностей дітей (Ю. Бабаєва, І. Васильєв, О. Войскунський, Т. Корнилова, В. Моляко, Н. Пов’якель, Р. Радєва, Є. Смирнова, О. Тихомиров, С. Шапкін, Н. Шумакова та ін.). Впливу гри на розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку, присвятили увагу Л. Венгер, Т. Зінкевич - Євстігнєєва, П. Зінченко, С. Новосьолова та ін. Проблема надмірного захоплення комп’ютерними іграми частково висвітлюється у працях вітчизняних і зарубіжних учених, зокрема, І. Бурмистрова, М. Гріффітса, Х. Фішера, О. Шмельова. Зазначена проблема знаходить своє відображення у працях сучасних вітчизняних учених (М. Акімова, Т. Бернерс – Лі, Н. Бугайова, Т. Вакуль, Н. Дементієвська, О. Коміссарова, І. Кузнецова, Ю. Машбиць та ін.). Об’єктом курсової роботи є комп’ютерна гра. Предметом курсової роботи є комп’ютерна ігрова діяльність як засіб розвитку старших дошкільників. Мета дослідження курсової роботи: визначити особливості та умови розвитку старших дошкільників у процесі комп’ютерних ігор, Згідно заданої мети необхідно вирішити такі завдання: 1. Дати характеристику «комп’ютеран гра» та визначити ії сутність; 2. Надати класифікацію комп’ютерних ігор для старших дошкільників; 3. Провести емпіричне дослідження впливу комп’ютерних ігор на розвиток знань та навичок старших дошкільників 4. Визначити методичні рекомендації щодо організації навчання комп’ютерної грамоти дітей в дошкільному навчальному закладі. Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань та мети використані загальнонаукові методи теоретичного рівня (аналіз, порівняння) та емпіричні методи дослідження: спостереження, бесіда, тестування, ігровий метод, анкетування. Результати дослідження можуть використовуватись у практиці роботи педагогам для здійснення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні. Курсова робота складається з 37 сторінок друкованого тексту, вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. У списку використаних джерел 30 найменувань.
Інші роботи з даної категорії: