0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конфлікти між дітьми причини і наслідки подолання (ID:1125386)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТУ ..5 1.1. Характеристика міжособистісних стосунків дітей .5 середнього дошкільного віку 5 1.2. Психологічний конфлікт, його типи 13 1.3. Детермінанти конфлікту у дітей середнього дошкільного віку 17 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНФЛІКТУ У ГРУПІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 20 2.1. Методика та процедура дослідження 20 2.2. Психологічна діагностика схильності дітей дошкільного 23 віку до конфліктних ситуацій 23 2.3. Шляхи психологічної корекції схильності до конфліктних реакцій дошкільників 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 31 ДОДАТКИ 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Кожному з нас доводиться зіштовхуватися з конфліктними ситуаціями. Як образно зауважив американський психолог Б. Вул, життя - процес розв'язування нескінченного кількості конфліктів. Людина неспроможна запобігти їм. Він може лише розв'язати, брати участь у виробленні рішень або залишити це іншим. Тому кожній людині необхідно мати хоча б елементарні ставлення до конфліктах, засобах поведінки за її виникненні. На жаль, більшість людей характерно невміння знаходити гідний вихід із них. З іншого боку, щойно виникає конфлікт, і завжди пов'язані з емоціями, ми починаємо відчувати дискомфорт, напруга, які можуть призвести навіть до стресових ситуацій, завдаючи цим збитки здоров'ю. Склалося думка, конфлікт - завжди явище негативне, небажане кожного з нас. Конфлікти розглядаються, чимось таке, чого наскільки можна слід уникнути. Проблема конфліктів займає вагоме місце у відносинах дітей із оточуючими, попри велику кількість праць із дитячої психології, педагогічному майстерності, й інший літератури, покликаної допомогти йому розібратися у виниклих труднощі. Міжособистісні стосунки дітей у дошкільному віці досить складні, і багатопланові і представляють цілісну систему зі своїм внутрішнім структурою і динамікою розвитку. Питання необхідності вивчення цих відносин неодноразово піднімався різними дослідниками, у тому числі: Коломинский Я.Л., Рояк А.А., Рєпіна Т.А., Мухіна В.С., Аркин Є. К., Усова О.П., Аржанова А.І., Кульчицька Є.І. Сучасна педагогічна практика свідчить про те, що з конфліктними ситуаціями серед дітей стикаються навіть вихователі дитячих садків. Проте, більшу кількість наукових праць присвячено вивченню особливостей агресивної поведінки підлітків, тоді як діти дошкільного віку найчастіше вважаються нормо слухняними, а їх агресивні реакції і необхідність корекції їх конфліктної поведінки, як правило, залишаються поза увагою дослідників. Значний внесок у вивчення особливостей виховання та розвитку дошкільника зробили автори А.В. Русова, А.М. Бардіан, Л.І. Божович, З.Н. Борисова. Р.І. Жуковська підкреслює у своїх працях важливість різного виду ігрової діяльності в розвитку дітей дошкільного віку. Також існує ряд вчених, які велику увагу приділяють особливостям конфліктів в дошкільному віці - це А.І. Баркан, А.М. Богуш, О.Б. Бовть, С.В. Петеріна, що розробляють підходи до вивчення особливостей становлення взаємин в дошкільному віці, розробляють методи та досліджують їх застосування на практиці. Виходячи з усього вище сказаного мета мого дослідження є визначення основних конфліктних ситуацій між дітьми та шляхи їх подолання. Об’єктом роботи виступає ДНЗ № 128, а саме середня група дошкільників цього закладу. Предметом роботи є провідні ідеї вітчизняних вихователів з даної проблеми. Завдання роботи: Дослідити думки вітчизняних вихователів з даного питання. Проаналізувати основні конфлікти між дітьми. Експериментально перевірити Гіпотеза дослідження – якщо визначити основні причини конфліктів дітей то можна заважати їм у процесі виховання. Методи дослідження: аналітичний, метод спостереження. Дослідження проводилось на базі ДНЗ № 128 м. Миколаєва. Основну експериментальну групу склали 28 дошкільників.
Інші роботи з даної категорії: