Формування художньо-образних уявлень учнів в спеціалізованих мистецьких навчальних закладах (ID:1125455)
Зміст
ВСТУП
Розділ І Теоретичні основи процесу формування художньо-образних уявлень учнів
1.1Музична культура як фактор формування художньо-образних уявлень учнів
1.2 Вікові особливості розвитку учнів
1.3 Педагогічні умови процесу формування художньо-образних уявлень учнів………………………………………………………………………………
Розділ ІІ Методика формування художньо-образних уявлень учнів у спеціалізованих мистецьких навчальних закладах
2.1 Особливості фортепіанного навчання в спеціалізованих мистецьких навчальних закладах"
2.2 Методика формування художньо-образних уявлень учнів в процесі фортепіанної підготовки у спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.
2.3 Аналіз результатів дослідження
Висновки
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
РОЗДІЛ ІІ МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНИХ УЯВЛЕНЬ УЧНІВ У СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ МИСТЕЦЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
2.1 Особливості фортепіанного навчання в спеціалізованих мистецьких навчальних закладах"
Глибокі зміни в усіх сферах українського суспільного життя потребують модернізації системи мистецької освіти. Нова освітня парадигма, заснована на принципах демократизації та гуманізації, створює умови для духовного розвитку особистості та формування творчих здібностей. Реалізація цих стратегічних завдань можлива лише за умови вдосконалення освітнього процесу та використання новітніх освітніх технологій. У зв’язку з цим особливого значення набуває формування пізнавального інтересу учнів до процесу навчання фортепіано в спеціалізованих мистецьких закладах. Важливо відзначити, що проблемою пізнавального інтересу є мотивація. Значимість формування мотивації як чинника пізнавального процесу музичного навчання залежить від доцільності його формату та вимог часу. Усе це вимагає розуміння феноменів музичного мистецтва, особливо фортепіанного, у швидко мінливому соціокультурному середовищі.
Головним завданням викладачів фортепіано є різнобічне музичне виховання учнів. Для її успішного вирішення першорядне значення мають методи навчання. Головне – зацікавити дітей грою на фортепіано і навчити їх вільно музикувати.
Використовуються різноманітні форми і види робіт при вивченні композицій на уроках фортепіано:
1) використання різноманітних жанрів, форм і стилів фортепіанних п’єс; 2) розвиток технічних навичок на матеріалі вправ і етюдів; 3) імпровізація, гра на слух;
4) слухання музики.
Сучасна методика навчання фортепіано розробила багато нових способів активізації розвитку ритму. Важливим фактором є розвиток нотних виконавських навичок, у тому числі: володіння нотними системами, вміння учнів презентувати, передбачати в музично-слуховій уяві музику, що виконується, розуміти нотні тексти для художньо-структурного логічного сприйняття.
Розвиток навичок швидкого читання нотних текстів взаємозалежний із розвитком загального музично-фортепіанного розвитку учнів, формуванням виконавських засобів. Музично-слухове виконавство стає стимулом для розвитку фортепіанної майстерності. Не обмежуючись лише моторним аспектом виступу, викладачі також розвивають артистичні навички студентів і прагнуть дозволити студентам оволодіти різними динамічними рівнями та методами вимови, характерними вокальними техніками та художніми методами педалізації. Дотримання всіх цих умов сприяє розвитку внутрішньої мотивації та пізнавального інтересу. Підводячи підсумок, можна сказати, що формування пізнавального інтересу невіддільне від мотивації, яку вибудовують педагоги на заняттях з фортепіано. Молодий піаніст, здатний розкрити потенціал учня, його композицію та творчі можливості
Інші роботи з даної категорії: