0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика навчання техніці футболу на уроках фізкультури (ID:1125466)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ..........................................................................................................................3 Розділ І. Організація та проведення змагань з футболу в школі..........................5 1.1. Особливості організації і проведення занять по футболу..............................5 1.2. Організація і проведення змагань....................................................................6 1.3. Технічні дії в грі.................................................................................................7 Розділ ІІ. Футбол, як засіб фізичного виховання...................................................9 2.1. Урок футболу в школі як засіб фізичного виховання...................................10 РОЗДІЛ ІІІ. Підготовка та тренування організму підлітків до змагань з футболу.........................................................................................13 3.1. Анатомо-фізіологічні особливості організму підлітків................................13 3.2. Фізична підготовка юних футболістів............................................................19 Висновки...................................................................................................................34 Список використаної літератури............................................................................35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для успішного керування підготовкою футбольної команди, тренер повинен мати доступ до об'єктивної інформації про стан здоров'я і психічний стан кожного гравця, вплив фізичних навантажень і їх вплив на функціональні системи організму юних футболістів. Також важливо вміти оперативно оцінювати рівень їх техніко-тактичної майстерності для успішного розвитку футболістів високого рівня підготовки. Велику роль у досягненні високого рівня підготовки гравців відіграють спеціалізовані вправи, які впливають на фізичну підготовку та техніко-тактичну майстерність. Тактичні рішення, які приймаються гравцями під час гри, відображають їхнє тактичне мислення та знання. Ефективність техніки залежить від тактичного мислення, яке дозволяє використовувати потенціал гравців у найбільш доцільних формах та умовах. Сучасний спортивний тренувальний процес вважається педагогічним процесом управління футболістами, і ключовим чинником досягнення цього є реалізація педагогічного контролю. Цілорічне навчання футболістів поділяється на відповідні періоди, а підготовчий період складається з етапів. Рішення завдань, що стоять перед тренерами на різних етапах підготовки футболістів, неможливо без лікарсько-педагогічного контролю. Педагогічні дослідження на різних етапах підготовки мають на меті виявити, як зростає тренованість гравців та запобігти перенапруженню та перетренуванню. Оцінка фізичної, технічної та тактичної готовності футболістів базується на докладних спостереженнях, порівняльних аналізах їхніх виступів під час тренувань та гри. Це дозволяє тренеру створювати модель підготовки, розробляти стратегії та методи навчання та тренування. Особливе значення в тренувальному процесі приділяється контролю та оперативній оцінці готовності футболістів. На сучасному етапі прийнято надавати перевагу ідеї планування навчально-тренувального процесу на основі результатів педагогічного контролю. Метою педагогічного контролю є підвищення ефективності фізичного розвитку та тренування, оптимізація на основі об'єктивної оцінки рухової функції футболістів в реальних умовах спортивної діяльності. Предметом контролю в спорті є зміст навчально-тренувального процесу, результати змагань, стан різних аспектів готовності футболістів, включаючи технічну, техніко-тактичну готовність та інші аспекти їхньої працездатності та функціональних систем. Ефективність контролю навантажень у футболі визначається використанням відповідних показників та взаємодією між різними видами контролю навантажень. Важливо враховувати, наскільки ці критерії відображають вплив навантажень на тренувальний та змагальний процес.