0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Умови успішного виховання дітей в сім‘ї (ID:1125467)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………….……………… РОЗДІЛ 1. ЗМСТ ТА СУТНІСТЬ РОДИННОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ….… 1.1 Виникнення та розвиток ідеї родинного виховання………………………. 1.2 Зміст, мета та завдання українського родинного виховання дітей………. 1.3 Основні напрями українського родинного виховання дітей………….…... РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВАЖЛИВОСТІ РОДИННОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МЕТОДИКА ПОЛІПШЕННЯ УСПІШНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В СІМ’Ї…………………...……………………………………………… 2.1 Роль батьків у родинному вихованні……………………….………………. 2.2 Вдосконалення сімейного виховання дітей за допомогою педагогів та школи……………………………………………………...……………………… ВИСНОВКИ………………………………………….…..……….……………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………...………………………... ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ЗМСТ ТА СУТНІСТЬ РОДИННОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 1.1 Виникнення та розвиток ідеї родинного виховання Як відомо, сім'я є найбільш природною і стабільною формою людського суспільства, яка акумулює в собі всі його найважливіші характеристики. Сім'я завжди є найкращим колективним вихователем і носієм найвищого національного ідеалу. Сім'я впливає на життя людини. Але особливо важлива його роль на початку життєвого шляху. Саме в цей період закладається морально-психологічна основа особистості, дитина починає проникати у світ соціальних цінностей і відносин. Аналіз усної народної творчості дає підстави стверджувати, що суспільство завжди приділяло значне значення ролі сім'ї в житті людини. Здавна в Україні казали: яка вода, такий і млин, який батько – такий син; який батько – така й дитина; хто на півдні народився, такого земля прийме тощо. Українське просвітницьке мислення щодо ролі родини у вихованні особистості бере свій початок у духовній спадщині Іоанна Златоуста. Отже, за словами Іоанна Златоуста, на батьках лежить найбільша відповідальність за виховання дітей. І «все має бути другорядним порівняно з опікою над дітьми», наголошує святий отець [2]. Треба навчати не словами, не вказівками. Перший засіб виховання він бачить у прикладі батьків, їхніх вчинках, чеснотах і, звичайно, читанні Біблії, яка дає дітям безприкладний приклад моральної поведінки. Педагогічна думка Іоанна Златоуста має велике значення для формування української педагогічної думки. У своїй знаменитій «Педагогіці народу» О. Духнович розкрив особливу роль сім’ї у виховному процесі. Особливо він радив батькам: «Дайте своєму синові здоровий розум, дайте йому добрий характер, працьовитість, добре серце і дайте йому доброту... і тоді він матиме все» [2].