0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психолого-педагогічні особливості формувального оцінювання (ID:1125470)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
-
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розбудова нової української школи передбачає суттєву зміну всіх взаємовідносин між учасниками освітнього процесу, що значною мірою впливає на створення нових умов навчання. Оцінювання навчальних досягнень учнів є невід’ємною частиною навчального процесу. Тому концепція модернізації вітчизняної освіти неможлива без перегляду та впровадження принципово нових методів оцінювання навчальної діяльності учнів. Підходи до зміни оцінювальної діяльності з точки зору кооперативної педагогіки передбачають відмову від авторитаризму, уникнення негативних моментів у навчанні та зміну акценту на самооцінці учня, під час якої учень буде не лише активним учасником, а й служитиме своїй навчальній відповідальності. Тому навчальна діяльність, особливо контрольно-оцінювальна, є багатоагентною, в ній беруть участь як викладач, так і студент [1]. На сьогоднішній день активно впроваджується зрушення в методології первинної оцінної діяльності: розроблено чіткі національні вимоги та затверджено детальні методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Досвід застосування формувального оцінювання в початковій школі показує, що таке оцінювання має значний позитивний вплив на підвищення якості засвоєння дітьми навіть найскладніших навчальних тем. Системне запровадження формувального оцінювання сприяє забезпеченню наступності методів оцінювання навчальних досягнень учнів початкової та середньої школи. Тому систематичне ознайомлення вчителів початкової освіти з механізмом запровадження формувального оцінювання у викладання будь-якого предмета чи комплексного навчального плану за різними освітніми напрямами є дуже важливим для якісного впровадження національних стандартів середньої базової освіти та організації впровадження навчального процесу на основі методик концепції Нової української школи [1].