0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика проведення сюжетно-рухливих iгор з молодшими дошкiльниками (ID:1125472)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РУХЛИВИХ ІГОР З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 7 1.1. Вплив активності на фізичний розвиток дошкільників 7 1.2. Класифiкацiя рухливих ігор 11 1.3. Значення сюжетно-рухливих iгор у розвитку творчості дітей молодшого молодшого дошкільного віку 19 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СЮЖЕТНО-РУХЛИВИХ ІГОР З МОЛОДШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ 23 2.1. Розвиток творчості у дітей молодшого молодшого дошкільного віку за допомогою сюжетно-рухливих iгор 23 2.2. Дослідження на практиці впливу сюжетно-рухливих iгор на розвиток творчостi у дiтей молодшого дошкiльного вiку 27 2.3. Результати дослідження 32 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП творчий дитина дошкільний педагог Сучасна педагогічна наука і практика спрямовані на пошук нових методів організації навчально-виховного процесу, так як суспільний прогрес вимагає від нас створення активних, ініціативних і творчих особистостей. Питання освіти та виховання обдарованих дітей, які мають високий інтелект та творчі здібності, мають велике значення для суспільства. Кожна обдарована особа є особливими активом для нашого суспільства. Сьогодні зростає інтерес до дошкільників у плані їх творчої діяльності та всебічного розвитку. Дошкільний вік визнається як важливий етап у формуванні особистості. Ігри відіграють особливу роль у творчому розвитку дошкільників. Значення гри у формуванні фізично здорової, етично стійкої та інтелектуально розвиненої особистості важко переоцінити. Гра може виховати у дитини всі ті якості, які ми бажаємо бачити у дорослих, і які ми намагаємося передати дітям через оповідання, розмови і навчання. Граючись, дитина розвиває увагу, що є важливим аспектом виховання сильної волі. Залежно від ходу гри, дитина навчається оцінювати ситуацію і самостійно вирішувати, що і коли треба робити. Гра - це "магічна скринька", яка може навчити дитину читати, писати і, що найважливіше, мислити, спостерігати, розуміти і творити. Відомий психолог Л.С. Виготський зауважував, що наукові концепції не можна просто вивчити або засвоїти, вони виникають та формуються завдяки напруженій думці самої дитини. Тому використання розвивальних ігор у різних аспектах діяльності дошкільників є одним із методів прискорення їхнього процесу пізнання. Всі діти, незалежно від національності, виявляють природжений інтерес до гри. Уявіть собі дитинство без гри - це просто неможливо. Педагогічні дослідження підтверджують, що найсильніше бажання дитини - це бажання рухатися, і гра - це її спосіб рухатися. Гра вимагає від дитини вкладення всієї її енергії, оскільки це є її способом життя. Гра - один із найважливіших аспектів дитинства. Гра - це не просто розважальний процес, а особливий метод, що допомагає дітям ввійти в творчу діяльність та стимулює їх до активної праці. Гра навчає дітей подолувати психологічні і фізичні труднощі, сприяє розвитку чесності, колективізму та дисциплінованості. Наукові дослідження в галузі психології та педагогіки, а також практика розвитку дітей у дошкільних навчальних закладах підтверджують, що формування творчих здібностей дітей починається в дошкільному віці, коли гра стає основним методом. У цьому віці закладаються основи творчості дитини, що проявляються в обранні теми гри, знаходженні способів її втілення та вираженні своїх думок та почуттів з великою щирістю і безпосередністю. Гра, розвиваючи різні аспекти дитячої особистості та сприяючи освоєнню навколишнього світу і соціальних відносин, активізує творчий потенціал дитини. Залежно від того, в які ігри грає дошкільник, можна говорити про його задатки, здібності та нахили, і розробляти програму їх подальшого розвитку. Відомі психологи, такі як Гальперін П.Я., Данилова В.Л., Запорожець А.В., Ельконін Д.В., присвятили свої дослідження грі та її впливу на розвиток дітей. Різні підходи до розуміння природи гри рефлектовані у різних дослідженнях, включаючи тлумачення гри як форми спілкування (Лісина М.І.), форми діяльності, зокрема відображення діяльності дорослих (Ельконін Д.В.), та як вияву та умови розумового розвитку (Ж.Ж. Піаже). Проблема розвитку творчих здібностей дітей у дошкільних закладах є актуальною і потребує подальших досліджень та розробки як на теоретичному, так і на практичному рівні. Важливо вчасно визначати інтереси, здібності та нахили дітей та формувати творчі засади ще з самого початку їхнього життя. Актуальність цієї проблеми обумовлена необхідністю розробки більш ефективних методів для психологів, педагогів та батьків, спрямованих на формування інтелектуальних, комунікативних і творчих навичок у дітей. Тому ми вибрали тему нашого дослідження: "Методи проведення ігор з розгорнутою сюжетною дією для молодших дошкільників." Об'єктом дослідження стає сюжетно-рухлива гра як провідний вид діяльності серед дітей молодшого дошкільного віку. Предметом дослідження є способи використання сюжетно-рухливих ігор для розвитку творчості у дошкільників у дошкільних навчальних закладах. Метою нашого дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка можливостей сюжетно-рухливих ігор у розвитку творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку. Наша гіпотеза базується на ідеї, що широке та систематичне використання дидактичних та творчих ігор на заняттях з образотворчого мистецтва може стимулювати творчу уяву, фантазію, імпровізацію та оригінальність у дітей молодшого дошкільного віку. Завдання нашого дослідження включають в себе:  Аналіз науково-педагогічної та методичної літератури, включаючи періодичні видання.  Розгляд гри як провідної форми діяльності для дітей та характеристику її різновидів.  Розгляд творчості як важливого аспекту розвитку особистості дитини. Теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка певних методик використання ігор для розвитку творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку. Методи дослідження включають в себе:  Аналіз науково-педагогічної та методичної літератури, а також періодику.  Вивчення передового педагогічного досвіду.  Аналіз власного педагогічного досвіду.  Проведення бесіди.  Спостереження за дітьми молодшого дошкільного віку.  Педагогічний експеримент.  Використання методів математичної обробки результатів. Теоретичне значення нашого дослідження полягає в тому, що воно розкриває питання розвитку творчості у дітей молодшого дошкільного віку та механізми її розвитку через використання ігор з розгорнутою сюжетною дією. Практичне значення полягає у можливості використання матеріалів даного дослідження вихователями ДНЗ і студентами- практикантами. База дослідження: Дитячий навчальний заклад. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, загальних висновків, списку використаної літератури і додатків.