0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методологічні основи наступності початкової освіти (ID:1125483)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Методологічні основи наступності початкової освіти…………...4 Висновки……………………………………………………………………….31 Списко використаної літератури……………………………………………..32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасний етап характеризується яскраво вираженою тенденцією зростання ролі людського фактору та зростання потреби у підвищенні мобільності кожного фахівця у сфері реалізації професіональної діяльності, відповідальності за свої дії перед суспільством. Формування готовності майбутнього фахівця до вирішення нетипових чи неординарних завдань, ефективність вирішення яких залежить від аналітичних навичок для раціонального вибору дієвих шляхів подолання протиріч – лежить в основі концептуальних ідей в аспекті прогресивних зрушень в сучасній системі фахової підготовки (Бондар В., Зязюн І., Ничкало Н., Мороз О., Сисоєва С., Чернілевський Д. та ін.). Мобільність, конструктивність, творчість, відповідальність та передбачуваність наслідків взаємодії з дитиною повинні слугувати базисною основою фізкультурно-оздоровчої діяльності майбутнього вихователя. При цьому вихователь має виявляти активну життєву позицію, бути не байдужим та сприятливим до інноваційних здобутків в галузі фізичного і валеологічного виховання, оздоровлення дошкільників. Не менш важливою ця позиція є і для ефективного вирішення проблеми підготовки дітей дошкільного віку до їх навчання у школі. Проблема різних аспектів підготовки майбутніх вихователів до проведення роботи з фізичного виховання з дітьми була предметом дослідження Вільчковського Е., Денисенко Н., Ленінець Н., Петренко С. та інших, проте питання наступності дошкільної та початкової освіти потребують подальшого дослідження.