0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Неуспішність учнів основної школи (ID:1125493)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕУСПІШНОСТІ 5 1.1. Причини неуспішності. Класифікація причин 5 1.2. Види і типи неуспішності 10 1.3. Короткий огляд найімовірніших причин шкільної неуспішності учнів 12 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ НЕУСПІШНОСТІ ШКОЛЯРІВ 13 2.1. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем досягнень 13 2.2. Проведення педагогічної ради 18 2.3. Проведення адміністрацією моніторингу навчально-виховного процесу на уроці 25 2.4. Розроблення правил роботи з учнями з низькою успішністю 34 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Однією із найбільш гострих проблем сучасної школи, від якої чи не найбільш потерпає наше суспільство, продовжує залишатися проблема розвитку пізнавальної активності і запобігання неуспішності школярів. Доволі часто доводиться спостерігати, як учні ще не закінчивши початкову школу, майже повністю втрачають справжній інтерес до навчання. Однією з головних причин цього, на наш погляд, є відсутність в теоретико-методичному арсеналі вчителів необхідних знань і умінь адекватного стимулювання учіння школярів. Неуспішність учнів – це огріх школи. Школа, у якій є невстигаючі учні, – це школа, що випускає брак, що працює недостатньо ефективно. Невстигаючі учні – це кандидати на другорічництво, що лягає важким тягарем на школу в моральному, економічному і соціальному відношеннях. Школа несе моральну відповідальність перед невстигаючими і другорічниками, тому що вона не зуміла дати їм потрібне виховання й освіту, вона зробила їх невдахами і тим самим скалічила їхню подальшу долю. Школа несе відповідальність перед батьками невстигаючих учнів, тому що батьки віддали своїх дітей у школу в надії, що вона виховає їх як моральних, культурних, творчо активних і соціально зрілих особистостей, а школа замість цього зробила цих дітей невдахами, ізгоями суспільства. Школа несе відповідальність за неуспішність учнів і перед суспільством і державою, тому що суспільство і держава доручили школі підготувати гідне нове покоління, що зможе здійснити подальший прогрес і розвиток країни, а школа замість цього випускає браковану продукцію – випускників, що погано підготовлені для дорослого життя, для творчої діяльності на благо суспільства і держави. Як бачимо, неуспішність учнів – це велике зло з усіх точок зору. Але, на жаль, серед учителів досить широко поширене думка, що це – неминуче зло, що неуспішність учнів завжди була і буде. При цьому вони бачать причини неуспішності окремих учнів у них самих, у їхній поганій підготовці, слабкому психічному розвитку, поганих сімейних умовах, у їхньому небажанні добре учитися і т.д. і т. п. Проблема не успішності висвітлена в працях багатьох дослідників, а саме: Агапова І., Ананьєв Б.Г., Афоніна Г.М., Белозерцев Е.П., Блонський П.П., Божович Л.І., Бударний А.А., Венгер А.Л., Гельмонт А.М., Загвязшский В. И., Мурачковський Н.І., Тутушкиной М.К., Фібула М.М., Фіцула М.М., Фридман Л.М. та інші. Метою роботи є дослідження причин неуспішності школярів. Завданнями роботи є: 1. вивчення та виділення неуспішності школярів, її попередження та профілактики; 2. запропонувати шляхи попередження та запобігання неуспішності; 3. дослідження неуспішності учнів на прикладі навчального закладу. Об’єктом роботи є весь навчальний процес, а предметом – причини неуспішності учнів. Методи дослідження: теоретичні (аналіз і синтез методологічної, філософської, соціологічної і психолого-педагогічної літератури; експериментальні (спостереження, анкетування, тестування); кількісні і якісні оцінки отриманих результатів.