0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості сенсорного виховання молодших школярів з дитячим церебральним паралічем (ДЦП) (ID:1125746)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 26
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОСОБЛИВОТІ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДЦП 5 1.1. Особливості розвитку дітей з дитячим церебральним паралічем 5 1.2. Поняття сенсорного виховання дітей у психолого-педагогічній літературі 8 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ НАПРАЦЮВАННЯ ЩОДО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ДЦП 14 2.1. Методичні напрацювання сенсорного виховання молодших школярів з дитячим церебральним паралічем 14 2.2. Рекомендації щодо оптимізації сенсорного виховання молодших школярів з ДЦП 19 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Період молодшого шкільного віку характеризується інтенсивним розвитком процесу сприйняття. Не випадково в історії психології і педагогіки проблема генезису сприйняття і сенсорних здібностей привертала увагу багатьох учених, дослідників. Актуальність теми курсової роботи в тому, що особливе значення для дітей молодшого шкільного віку з порушеннями функцій опорно-рухового апарату має сенсорне виховання. Сенсорне виховання – це виховання, спрямоване на формування повноцінних уявлень про навколишній світ. Сенсорне виховання – база інтелектуального розвитку дитини, воно є основою чуттєвого пізнання навколишнього світу. Розвиток у дитини сенсорних здібностей за допомогою своїх органів почуттів щоб повноцінно сприймати і відчувати навколишній світ є основною метою сенсорного виховання. Значний вклад в процес сенсорного виховання молодших школярів зробили педагоги радянського періоду: А.В. Запорожець, З.М. Богуславська, Л.А. Венгер, О.О. Гребєнщикова, Д.Б. Ельконін, Н.С. Карпінська, М.Ю. Кистяківська, О.Г. Пілюгіна, М.П. Сакуліна, І.Б. Тепліцька, Є.І. Удальцова, О.П. Усова, О.Л. Фрухт та ін. В Україні свої праці сенсорному вихованню та сенсорному розвитку присвятили І.А. Барбашова, З.П. Дорошенко, Н.В. Маліновська, Т.А. Маркова, Т.І. Поніманська, І.Є. Свєтлова, С.В. Трикоз. Об’єкт дослідження – система сенсорного виховання дітей з ДЦП молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – організація сенсорного виховання дітей в освітніх шкільних навчальних закладах. Мета роботи – педагогічно обґрунтувати зміст та методику сенсорного виховання дітей молодшого шкільного віку. На виконання мети дослідження спрямовані наступні завдання: 1. Узагальнити теоретичні положення розробки проблем сенсорної культури, сенсорного розвитку, методики виховання, що накопичені в сучасній українській та світовій науці; 2. Проаналізувати зміст заходів та напрямів роботи з сенсорного розвитку в сучасних програмах шкільного виховання; 3. Аналізувати сучасні методичні напрацювання щодо сенсорного виховання молодших школярів з ДЦП; 4. Навести рекомендації щодо оптимізації сенсорного виховання молодших школярів з ДЦП. Методи та методики. В ході теоретичного осмислення матеріалу використовувалися загальнонаукові методи дослідження – аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, аналіз наукової літератури з даної теми, на практичному етапі – використовувалися методи спостереження, бесід, ігрової вправи. Для дослідження сенсорного розвитку дітей з ДЦП застосована методика групування предметів та визначення кольорів Л.А. Венгера; в ході проведення практичного заняття з розвитку сенсорної культури апробована методика О. Решетіло. Робота структурно складається з вступу, двох розділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел. Робота виконана на 26 сторінках друкованого тексту. Список використаних джерел включає 21 найменування.
Інші роботи з даної категорії: